اخبار
کد خبر : 8223 ۱۳۹۸/۰۵/۱۲   ۱۶:۳۶:۰۶

توسط جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی برگزار می شود؛
آزمون استخدامی آتش نشانی آذربایجان غربی 18 مرداد ماه

 

رئیس مرکز آزمون جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی گفت: آزمون استخدامی آتش نشانی آذربایجان غربی 18 مرداد ماه توسط جهاد دانشگاهی استان برگزار می شود.

به گزارش نای قلم، امین رستم زاده در گفتگویی اظهار کرد: در آزمون استخدامی آتش نشانی آذربایجان غربی، سه هزار و 82 نفر برای تصدی مشاغل آتش نشانی به رقابت می پردازند.

وی افزود: در آزمون استخدامی آتش نشانان آذربایجان غربی 70 نفر پذیرفته می شوند که آزمون در شهرستان ارومیه با 2 هزار و 74 متقاضی و خوی با 987 نفر متقاضی برگزار می شود.

 رئیس جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی اضافه کرد: بیشترین متقاضیان شرکت کننده در آزمون به ترتیب مربوط به شهرستان های ارومیه، خوی و بوکان با یک هزار و 397، 598 و 276 داوطلب است.

رئیس مرکز آزمون جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی اظهار کرد: این آزمون در مورخه 18 مرداد ماه از ساعت 9 صبح لغایت 13 ظهر برگزار می شود و در اجرای آن 120 نفر با جهاد دانشگاهی استان همکاری خواهند داشت .

رستم زاده گفت: محل آزمون شهرستان خوی در دانشگاه پیام نور و در ارومیه علاوه بر مرکز آموزش جهاد دانشگاهی در دبیرستان های امام خمینی (ره)، شهید علیزاده و شهید مفتح است.

رئیس جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی اظهار کرد: کارت ورود به جلسه از 14 مرداد ماه در دسترس خواهد بود و داوطلبان با پرینت آن می توانند به کارت ورود به جلسه آزمون دسترسی داشته باشند .

وی در خصوص نقص های احتمالی در کارت ورود به جلسه و یا سایر مشخصات داوطلبان اظهار کرد: داوطلبان از روز شانزدهم و هفدهم مرداد می توانند برای رفع نقص های احتمالی به مرکز آموزش جهاد دانشگاهی ارومیه و خوی مراجعه کنند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا