اخبار
کد خبر : 8218 ۱۳۹۸/۰۵/۱۱   ۲۰:۰۳:۵۰

نماینده ولی ‌فقیه در آذربایجان‌ غربی تاکید کرد
توجه جدی مسئولان آذربایجان غربی به حل مشکلات کشاورزان

 

نماینده ولی ‌فقیه در آذربایجان‌ غربی و امام جمعه ارومیه بر توجه جدی مسئولان آذربایجان غربی به حل مشکلات کشاورزان تاکید کرد.

به گزارش نای قلم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: متاسفانه مسئولان نظارت کافی برقیمت محصولات کشاورزی استان ندارند بنابراین نیاز است مسوولان با مدیریت درست کاری کنند که کشاورزان راضی باشند.

وی افزود: باید در قیمت‌گذاری محصولات دقت لازم را به‌کار برد تا مردم بیشتر از این در تنگنا قرار نگیرند.

امام جمعه ارومیه تصریح کرد: امسال شاهد پرباری محصولات هستیم و باید مسئولان زمینه لازم برای تأمین بازارهای مناسب را فراهم کنند.

نماینده ولی ‌فقیه در آذربایجان‌ غربی در ادامه سخنان خود به رواج قومیت‌گرایی در استان اشاره و اضافه کرد: آذربایجان غربی استانی دارای قومیت ها و اقوام مختلف است و ضروری است همه مسوولان و مردم در راستای حفظ وحدت و انسجام حرکت کنند.

وی اذعان کرد: پرداختن به مسائل قومیتی و ایجاد اختلاف با هر عنوان حرام است.

به گفته امام جمعه ارومیه افرادی که به دنبال خدشه‌دار کردن وجهه مردم با بیان مسائل قومی برآیند قطع یقین با شکست و پستی مواجه می‌شوند.

نماینده ولی ‌فقیه در آذربایجان‌ غربی ادامه داد: اتحاد و انسجام در مقابل دشمنان نیاز امروز ماست و هرکسی قصد خدشه‌دار کردن این اتحاد را دارد در مقابل خداوند متعال باید پاسخگو باشد.

وی با بیان اینکه، تقوای الهی سبب عزت می‌شود ولی رنگ و نژاد و دین و زبان نشانه ارج و قرب نیست، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در آستانه انتخابات هستیم، افراد نباید از این مسیر برای جذب رای در انتخابات پیش‌رو استفاده کنند.

امام جمعه ارومیه بیان کرد: مردم باید افرادی را در انتخابات مجلس به عنوان نماینده انتخاب کنند که از خدا بترسد و تقوا پیشه کند و این امر باید معیار باشد.

وی، در خصوص تحریم وزیر امور خارجه کشورمان توسط آمریکا نیز ابراز داشت: تحریم وزیر امور خارجه کشورمان نشانه ضعف و زبونی دشمن است و باید به این تحریم افتخار کند.

امام جمعه ارومیه، افزود: دلیل چنین اقدام پست و مضحک این است که آمریکا در برابر ایران شکست خورده و دست به چنین اقداماتی می‌زند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود گفت: خانواده‌ها باید تحت هر شرایطی به فکر ازدواج فرزندان خود باشند و دولت نیز باید امکان ازدواج آسان را فراهم کند تا جوانان بتوانند زندگی تشکیل داده و این وظیفه حکومت دینی و اسلامی است.

قریشی تصریح کرد: ازدواج و تشکیل خانواده مساله‌ای است که در دین ما بر آن بسیار تاکید شده، نه تنها خودمان باید تشکیل زندگی دهیم، بلکه برای دیگران نیز تا حد امکان شرایط ازدواج را فراهم کنیم.

وی ادامه داد: خانواده‌ها باید تحت هر شرایطی به فکر ازدواج فرزندان خود باشند و دولت نیز باید امکان ازدواج آسان را فراهم کند تا جوانان بتوانند زندگی تشکیل داده و این وظیفه حکومت دینی و اسلامی است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا