Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 8213 ۱۳۹۸/۰۵/۰۹   ۱۹:۱۰:۳۹

مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی:
مناطق ساحلی دریاچه ارومیه ساماندهی می شوند

 

مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: مناطق ساحلی دریاچه ارومیه برای رفاه حال گردشگران ساماندهی می شوند.

به گزارش نای قلم، جلیل جباری در جریان بازدید از مناطق ساحلی دریاچه ارومیه اظهار کرد: با توجه به تصمیمات گرفته شده در جلسه ساماندهی مناطق ساحلی دریاچه ارومیه، این مناطق به منظور ایجاد مناطق گردشگری و تفریحی و همچنین جذب گردشگر و توسعه مناطق گردشگری استان ساماندهی می شوند.

او افزود: به همت سازمان همیاری آذربایجان غربی کشتی آرتمیا که سال های سال به صورت بلااستفاده بود، به طرف جنوب دریاچه منتقل شده است.

جباری اضافه کرد: با توجه به تعدد مسافران و گردشگران و برای رفاه حال آنها در این کشتی کافی شاپ و رستوران احداث و به فضایی برای پذیرایی تبدیل می شود.

وی همچنین محوطه سازی برای اسکان مسافران و افزایش ظرفیت پارکینگ برای  خودروها، ایجاد سرویس های بهداشتی و نصب دوش های آب شیرین، نصب سطل های زباله را از دیگر اقدامات رفاهی این مجموعه تفریحی عنوان کرد.

مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی با بیان اینکه برای توسعه محور گردشگری قالقاچی و گورچین قلعه نیز اقداماتی صورت گرفته است، افزود: به همت سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان اجرای راه دسترسی و همچنین ایجاد کمپینگ گردشگری و نصب سرویس های بهداشتی و نصب دوش های آب برای رفاه گردشگران و مسافران و هم استانی ها ایجاد می شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا