اخبار
کد خبر : 8200 ۱۳۹۸/۰۵/۰۸   ۱۶:۰۳:۵۳

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی خبر داد؛
ایمن سازی ۷۳ مدارس درحاشیه راههای استان

 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: طرح های سخت افزاری و نرم افزاری ایمن سازی در ۷۳ مدارس حاشیه راههای استان اجرا شده است.

 به گزارش نای قلم، ارسلان شکری در گفتگویی اظهار کرد: طرح های نرم افزاری ایمن سازی مدارس حاشیه جاده های استان شامل آموزش، برنامه های فرهنگی و اعطای اقلام و نوشت افزار حاوی پیام های ایمنی با اعتبار ۸۰۰ میلیون ریال و در سطح ۴۰ مدرسه از مدارس حاشیه راههای استان اجرا شده است.

وی افزود: اقدامات سخت افزاری نیز شامل نصب علائم و تابلوهای ایمنی عمودی و افقی، شیار لرزاننده عرضی با اعتبار بالغ بر دو میلیارد ریال در ۱۸ مدرسه و نیز خط کشی با اعتبار نزدیک به دو میلیارد ریال در ۱۵ مدرسه از مدارس حاشیه راههای استان اجرا شده است.

شکری همچنین به حضور کارشناسان اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در روستاها به منظور طرح ایمن سازی ادوات کشاورزی و وانت بارها و ایمن سازی راکبین موتورسیکلت اشاره و اضافه کرد: تا کنون طرح ایمن سازی ادوات کشاورزی در شش روستا، وانت بار در هشت روستا و ایمن سازی راکبین موتورسیکلت در ۱۵ روستای استان اجرا شده است که البته این روستاها جزو پر تردد ترین این وسایط نقلیه بودند و امید است با تامین و افزایش اعتبارات این طرحها در روستاهای بیشتری اجرا شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا