Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 8182 ۱۳۹۸/۰۵/۰۵   ۲۱:۲۶:۳۵

مديرکل فرودگاه‎هاي آذربايجان غربي:
منشور حقوق مسافران، شاخص عملکرد در فرودگاه اروميه است

 

مديرکل فرودگاه‎هاي آذربايجان غربي گفت: برخی تاخیرات برای حفظ ایمنی پروازها رخ می‎دهد و نمی‎توان از آن گریزی داشت.

به گزارش نای قلم، محمدعلی قراملکی در گفتگویی اظهار کرد: با این وجود طبق منشور حقوق مسافران که سازمان هواپیمایی کشوری آن را ابلاغ کرده است باید بر اساس میزان تاخیر تمام حقوق مسافران توسط شرکت‎های هواپیمایی رعایت شود این می‎تواند از اطلاع‎رسانی به موقع گرفته تا پذیرایی و فراهم کردن امکانات رفاهی و حتی استرداد بلیت‎ها بدون کسر هزینه و جبران خسارت‎های ناشی از تاخیر باشد.

وی افزود: براي اينکه بتوانيم رضايت مسافران را کسب کنيم شاخص برنامه‎هاي خود را رعايت مفاد منشور حقوق مسافران در تعامل با شرکت‎هاي هواپيمايي قرار مي‎دهيم.

مديرکل فرودگاه‎هاي آذربايجان غربي گفت: یکی از مسائل مهم در فرودگاه‎ها بروز تاخیر در پروازها است که در بسیاری از موارد این موضوع ارتباطی با فرودگاه ندارد و شرایط جوی و یا مشکلات فنی هواپیماها موجب می‎شوند که پروازها با تاخیر و یا ابطال روبرو شوند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه فضای ترمینالی فرودگاه ارومیه توسعه پیدا کرده و فضاهای آن جداسازی شده‎است که از نظر سرمایش و گرمایش نیز در شرایط خوبی هستند. همچنین از نظر سامانه‎های کمک ناوبری و تجهیزات و تاسیسات زیرساختی نیز در شرایط مناسبی قرار دارد که می‎تواند ایمنی پروازها و رفاه مسافران را تا حد زیادی برآورده سازد.

مديرکل فرودگاه‎هاي آذربايجان غربي در مورد برنامه خود در فرودگاه ارومیه گفت: به مانند روند پیشین، برنامه ما نیز افزایش مقاصد پروازی و توسعه شبکه پروازی است و باید بتوانیم از ظرفیت‎های موجود در این فرودگاه بهره‎برداری بیشتری داشته باشیم.

قراملکی با بیان اینکه اکنون فرودگاه ارومیه به سه مقصد تهران، مشهد و استانبول پرواز دارد، گفت: به امید خدا از 8 مرداد عملیات حج این فرودگاه نیز آغاز می‎شود که طی 17 پرواز، حدود 3250 زائر اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا