اخبار
کد خبر : 8171 ۱۳۹۸/۰۵/۰۴   ۲۱:۴۹:۳۲

امام جمعه ارومیه:
مجلس چراغ هدایت دولت است

 

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: مجلس چراغ هدایت دولت است و باید قوانین با تعصب ملی و دقت کافی تصویب شود و نظارت نیز با دقت و احساس وظیفه همراه باشد.

به گزارش نای قلم، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه درآیین نمازجمعه این شهرستان اظهار کرد: مجلس جایگاه رفیعی در کشور دارد و نمایندگان با قدرت و امکانات موجود باید نسبت به قانونگذاری و هدایت مناسب امورات در دولت اقدام کنند.

وی، بیان داشت: قابلیت و ظرفیت عظیمی برای نمایندگی لازم است که این نیازمند دقت مردم به مبانی انتخاب نماینده و اهمیت انتخاب فرد شایسته است.

امام جمعه ارومیه، خاطرنشان کرد: البته این به مفهوم آغاز دوران انتخابات نیست بلکه باید از هم‌اکنون آمادگی و دقت نظر کافی به انتخاب و معیارها شود.

وی اظهار داشت: اهمیت مجلس را با انتخاب شایسته‌ترین و اعلم ترین نمایندگان اثبات کنیم. این وظیفه تک به تک دارندگان حق رأی است.

امام جمعه ارومیه در ادامه سخنان خود تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با عزت وافتخار در مقابل دشمنان ایستادگی کرده است.

وی، گفت: توقیف کشتی انگلیس، انهدام پهباد جاسوسی آمریکا و دستگیری ۱۷ نفر از جاسوسان سازمان سیا ازجمله نشانه‌های اقتدار و عظمت ایران است.

خطیب نمازجمعه ارومیه همچنین با گرامیداشت چهلمین سالگرد برگزاری نخستین نمازجمعه در ایران اظهار داشت: این فریضه الهی یادگار امام راحل است و باید همه مردم و مسئولان درخصوص برپایی آن اهتمام بیشری داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی دربخش دیگری از خطبه‌های نماز ازمسئولان استان درزمینه برنامه ریزی لازم برای رعایت موازین شرعی در دریاچه ارومیه برای رفاه بیشتر خانواده‌ها قدردانی کرد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا