Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 8167 ۱۳۹۸/۰۵/۰۲   ۱۹:۳۱:۴۱

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی خبر داد؛
گازرسانی به بیش از 2 هزار واحد مسکونی در استان

 

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی گفت: بیش از 2 هزار و 210 واحد مسکونی در این استان در تیرماه امسال به شبکه گاز کشور متصل شدند.

به گزارش نای قلم، علیرضا شیخی در گفتگویی افزود: با گازرسانی به هشت هزار و 283 واحد مسکونی از ابتدای سال تاکنون، مجموع واحدهای گازرسانی شده مسکونی استان به یک میلیون و 68 هزار و 696 هزار واحد رسید.

وی ادامه داد: در یک ماه اخیر یک هزار و 40 مورد نصب انشعاب صورت گرفته که از ابتدای سال تاکنون این آمار به سه هزار و 643 انشعاب رسیده است.

شیخی در خصوص اجرای عملیات شبکه گذاری نیز اظهار کرد: در تیرماه امسال بیش از 10 کیلومتر شبکه گاز طبیعی در استان اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه در چهارماه نخست سال 98 بیش از 34 کیلومتر عملیات لوله گذاری در آذربایجان غربی اجرا شده است، گفت: با این تعداد از عملیات اجرا شده، مجموع شبکه و خط انتقال اجرا شده در استان از مرز 14 هزار کیلومتر فراتر رفت.

مدیرعامل شرکت گاز استان تصریح کرد: برنامه شرکت گاز برای بهره مند ساختن همه خانوار شهری و گازرسانی به همه روستاهای بالای 20 خانوار قابل گازرسانی استان است که خیز بلندی برای رسیدن به این اهداف برداشته ایم.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا