اخبار
کد خبر : 8162 ۱۳۹۸/۰۵/۰۲   ۰۸:۲۷:۳۵

رئیس هیات مدیره انجمن خیریه امید عنوان کرد
تفاهم نامه همکاری رسانه ای با خانه مطبوعات؛ گامی بلند در انعکاس جریان نیکوکاری

 

رئیس هیات مدیره انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان آذربایجان غربی، امضای تفاهم نامه همکاری رسانه ای با خانه مطبوعات استان را فصل جدیدی درعرصه اطلاع رسانی این انجمن دانست و بر عملیاتی شدن مفاد آن در سریعترین زمان تاکید کرد.

به گزارش نای قلم، جواد خشابی در آئین امصای تفاهم نامه همکاری رسانه ای انجمن امید با خانه مطبوعات آذربایجان غربی افزود: آشنایی آحاد مختلف جامعه با اهداف انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان آذربایجان غربی یکی از مهمترین دستاوردهای این تفاهم نامه است که سال هاست برای عملی شدن آن تلاش می کنیم.

وی اضافه کرد: تبیین مشکلات بیماران مبتلا به سرطان و جذب حمایت های خیرین نیکوکار برای ادامه مسیر می تواند از دیگر دستاوردهای این تفاهم نامه باشد که اتفاق بسیار مثبتی است.

رئیس هیات مدیره انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: با تمام وجود به آثار مثبت همدلی و همزبانی با خانه مطبوعات و خبرنگاران خوش ذوق عضو آن مجموعه اعتقاد داریم و امیدواریم در آینده نزدیک نشانه های این همدلی را در افزایش حمایت ها از بیماران مبتلا به سرطان و تحقق اهداف انجمن شاهد باشیم.

تبیین اقدامات خیرین نیکوکار و نیازهای بیماران از یک طرف و معرفی دستاوردهای تشخیصی و درمانی بیمارستان امید و درمانگاه رادیوتراپی و شیمی درمانی این انجمن از طرف دیگر از مهمترین اهداف این تفاهم نامه همکاری رسانه ای است که در آن خبرنگاران و رسانه های خبری استان به طور داوطلبانه و بدون اخذ وجه، انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان آذربایجان غربی (امید) را در پیشبرد اهداف متعالیش که همانا حمایت مادی و معنوی از بیماران نیازمند مبتلا به سرطان است یاری خواهند کرد.

این تفاهم نامه به امضای جواد خشابی و یوسف پیربوداقی مدیران عامل انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان آذربایجان غربی (امید) و خانه مطبوعات استان رسید و دوطرف بر پوشش دستاوردهای انجمن امید در قالب تولیدات خبری با هدف معرفی هر چه بیشتر این انجمن تاکید کردند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا