اخبار
کد خبر : 8161 ۱۳۹۸/۰۵/۰۲   ۰۸:۲۲:۰۹

رئیس خانه مطبوعات آذربایجان غربی تاکید کرد؛
خانه مطبوعات آذربایجان غربی حامی رسانه ای انجمن خیریه امید

رئیس خانه مطبوعات آذربایجان غربی گفت: همراهی، همدلی و هم صدایی با دست اندکاران انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان آذربایجان غربی مایه فخر و مباهات است و در این مسیر از حداکثر ظرفیت های رسانه ای خانه برای انعکاس دستاورد این انجمن استفاده خواهیم کرد.
به گزارش نای قلم، یوسف پیربوداقی در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری رسانه ای با انجمن خیریه امید افزود: پایه گذاران این انجمن در سه دهه گذشته نه تنها در استان، بلکه در منطقه تلاش غیر قابل انکاری در حمایت از بیماران مبتلا به سرطان ایفا کرده اند تا این مجموعه امروز جزء افتخارات ملی ما محسوب شود.
وی با اشاره به اینکه تفاهم نامه همکاری رسانه ای خانه مطبوعات آذربایجان غربی با انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان آذربایجان غربی جامع، کامل، فراگیر و مشکل گشاست، اضافه کرد: باید با عملیاتی کردن این مفاد از حداکثر ظرفیت رسانه ای خانه برای توسعه این مجموعه ارزشمند استفاده کنیم.
رئیس خانه مطبوعات آذربایجان غربی تصریح کرد: مصمم هستیم با تشکلی از خبرنگاران و مدیران رسانه ای خیر و نیکوکار نسبت به انعکاس دستاوردها انجمن خیریه امید و مشکلات بیماران نیازمند مبتلا به سرطان اقدام کنیم و به نمایندگی از جامعه رسانه ای عضو خانه مطبوعات استان برای ایفای نقش خود در این زمینه اعلام آمادگی می کنیم.
در این تفاهم نامه که به امضای جواد خشابی و یوسف پیربوداقی مدیران عامل انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان آذربایجان غربی (امید) و خانه مطبوعات استان رسید دوطرف بر پوشش دستاوردهای انجمن امید در قالب تولیدات خبری با هدف معرفی هر چه بیشتر این انجمن تاکید کردند.
تبیین اقدامات خیرین نیکوکار و نیازهای بیماران از یک طرف و معرفی دستاوردهای تشخیصی و درمانی بیمارستان امید و درمانگاه رادیوتراپی و شیمی درمانی این انجمن از طرف دیگر از مهمترین اهداف این تفاهم نامه همکاری رسانه ای است که در آن خبرنگاران و رسانه های خبری استان به طور داوطلبانه و بدون اخذ وجه، انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان آذربایجان غربی (امید) را در پیشبرد اهداف متعالیش که همانا حمایت مادی و معنوی از بیماران نیازمند مبتلا به سرطان است یاری خواهند کرد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا