اخبار
کد خبر : 8159 ۱۳۹۸/۰۵/۰۱   ۲۱:۵۱:۰۴

با تخصیص اعتبارات لازم سازمانی؛
مطالبات دانشگاه های علوم پزشکی ارومیه و خوی پرداخت شد

 

مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی گفت: بیش از 389 میلیارد ریال به دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ارومیه و خوی پرداخت شد.

به گزارش نای قلم، نادر نانبخش در گفتگویی اظهار کرد: مبلغ 350 میلیارد و914  میلیون ریال به دانشگاه علوم پزشکی ارومیه و مبلغ 38 میلیارد و 882 میلیون ریال به دانشگاه علوم پزشکی خوی پرداخت شده است که جمع این مبالغ بالغ بر 389 میلیارد و 882 میلیون ریال است.

وی بیان کرد: مطالبات داروخانه ها نیز تا اردیبهشت ماه پرداخت شده و مطالبات موسسات دولتی دانشگاهی نیز تا همین مقطع زمانی تسویه شده است.

نانبخش ادامه داد: پرداخت های بعدی به موسسات که در ایام نزدیک آتی خواهد بود به موسسات خصوصی بوده که با این پرداخت ها در شرایط به روز پرداختی قرار خواهیم گرفت .

وی درخصوص پرداخت های آتی سازمان نیز اظهار امیدواری کرد و افزود: سازمان در سال جاری برنامه پرداخت های خود را همانند سال گذشته به نحوی تدوین کرده است که بودجه هر سال را برای هزینه های آن سال هزینه کند و بدهی های سال قبل را از محل ترمیم های بودجه ای تخصیص یافته در طول سال پرداخت خواهد کرد لذا تمامی اعتبارات سال جاری صرف هزینه های تحقق یافته در سال جاری خواهد شد و مطالبات سال گذشته از این محل پرداخت نخواهد شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا