Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 8150 ۱۳۹۸/۰۴/۳۱   ۲۰:۴۸:۰۳

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی:
قیمت نان در استان افزایش نمی یابد

 

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: هیچ بخشنامه ای از سوی دولت برای افزایش قیمت نان ابلاغ نشده است.

به گزارش نای قلم، محمد دهقان در چهارمین جلسه کمسیون نظارت استان آذربایجان غربی اظهار داشت: هرگونه افزایش قیمت در سطح عرضه تخلف هست و در صورت مشاهده با واحد صنفی متخلف برخورد می شود.

وی در ادامه سخنان خود افزود: آموزشگاه های رانندگی به زودی با ایجاد اتحادیه مستقل و با برگزاری انتخابات برای هیئت رئیسه این اتحادیه در قالب واحد های صنفی ساماندهی می شوند.

دهقان همچنین در خصوص نحوه نرخ گذاری هزینه های ثبت نام این آموزشگاه ها افزود: تعین نرخ ثبت نام آموزشگاه های رانندگی در سطح استان با آنالیز های کارشناسی شده برای پایه های مختلف آموزشی تعین می شود و بعد از مصوب شدن در کمسیون نظارت استان جهت اجرا به آموزشگاه های استان ابلاغ می گردد.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در مورد سامانه جامع انبارها عنوان کرد: تعداد شش هزار و 587 در سامانه جامع مدیریت انبارها ثبت و شناسایی شده است.

دهقان همچنین تاکید کرد: متصدیان و صاحبان انبارها نگهداری و دپو کالا باید اطلاعات و آمار خود را به صورت آنلاین در سامانه جامع مدیریت انبارها به ثبت برسانند.

وی در خصوص واحدهای صنفی استان اعلام کرد: در چهار ماهه نخست سال جاری تعداد 2 هزار و 352 پروانه کسب صادر شده که برای پنج هزار و 880 نفر به صورت مستقیم ایجاد شغل کرده است.

دهقان در پایان تاکید کرد: سامانه شبانه روز 124 نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی جهت دریافت هرگونه شکایت، گزارشات گرانفروشی، احتکار، کم فروشی و غیره در خدمت همشهریان است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا