Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 8141 ۱۳۹۸/۰۴/۳۰   ۰۹:۵۴:۱۶

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس:
تبعات نوسانات ارزی را نباید بیماران به دوش بکشند

 

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی گفت: تبعات نوسانات ارزی را نباید بیمار با گرانی سه برابری برخی از داروها به دوش بکشد.

به گزارش نای قلم، تقی کبیری در گفتگویی اظهار کرد: بیمه تکمیلی و طلایی نباید تنها  متعلق به برخی از کارمندان باشد و این مسئله به نوعی اجحاف است.

وی افزود: شکی نیست که نوسانات ارزی تاثیر منفی بر بازار دارو گذاشته است زیرا ما شاهد هستیم که برخی داروها تا سه برابر نیز با افزایش قیمت روبرو شده اند.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: توزیع مجموعه نیازهای جامعه اعم از درمانی باید بر حسب عدالت محوری عملیاتی شود.

وی تصریح کرد: متاسفانه شاهد هستیم که برخی از بیماران به شدت برای تامین دارو با مشکلات اقتصادی روبه رو هستند بنابراین با توجه به اینکه یکی از وظایف اصلی وزارت بهداشت و درمان  پاسداری از پروسه های درمانی بیماران در دهک های کم درآمد جامعه است، الزامیست که وزارتخانه مرتبط تدابیر اقتصادی و نظارتی در این راستا اعمال کند تا  تمام طبقات اقتصادی جامعه دغدغه مالی برای تامین  دارو در حوزه بهداشت و درمان را نداشته باشند.

این نماینده مجلس ادامه داد: متاسفانه برخی از افراد جامعه نه تنها بیمه تکمیلی و طلایی ندارند بلکه اساسا فاقد بیمه هستند که این مسئله بسیار نگران کننده است و این در حالی است که  در حوزه بهداشت و درمان می بایست نگاه همسان گزینی میان کارمندان و کارگران برای استفاده از بیمه تکمیلی و درمانی به جریان بیفتد .

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا