اخبار
کد خبر : 8137 ۱۳۹۸/۰۴/۲۹   ۲۱:۳۸:۴۶

به زودی؛
چهار سمن جدید سلامت در استان رونمایی می شود

 

مدیر امور اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: چهار سمن جدید سلامت به زودی و همزمان با فرا رسیدن روز سمن ها رونمایی می شود.

به گزارش نای قلم، علی میرزایی در جلسه هماهنگی افتتاح و رونمایی از چهار سازمان مردم نهاد جدید سلامت اظهار کرد: به زودی از سازمان های مردم نهاد سلامت بنیاد خیریه شنوایی بخشی شفا شعبه آذربایجان غربی، انجمن اهدای عضو شعبه آذربایجان غربی، انجمن حمایت از بیماران سیلیاک آذربایجان غربی و انجمن ارتقای سلامت همگانی آذربایجان غربی رونمایی می شود.

وی با بیان اهمیت حضور سمن های سلامت در جامعه و توانمندسازی و گسترش سمن های جدید سلامت برای آموزش، پیشگیری از بیماری ها، درمان به موقع و حمایت از بیماران، افزود: این مراسم با حضور مسوولان استانی و دانشگاهی، نمایندگانی از تهران، سازمان های مردم نهاد سلامت، خیران، ادارات و سازمان های عرصه سلامت، سفیران و رابطان سلامت، پیام گزاران سلامت و اصحاب رسانه در نیمه دوم مرداد ماه و همزمان با فرا رسیدن روز سمن ها برگزار می شود.

در این جلسه و پس از بیان نظرات مدیران سمن ها، علی افشانی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان در خصوص چگونگی برگزاری مراسم و اطلاع رسانی آن توضیح داد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا