اخبار
کد خبر : 8133 ۱۳۹۸/۰۴/۲۹   ۱۶:۱۳:۰۶

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی:
عملکرد حوزه تربیت بدنی در استان رضایت بخش نیست

 

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: اقدامات رخ داده در حوزه تربیت بدنی در استان رضایت بخش نیست و باید تمام دانش آموزان استان و کشور درگیر فعالیت های ورزشی باشند.

به گزارش نای قلم، ابراهیم محمدی در مجمع عمومی انتخاباتی هیئت ورزشی دانش آموزی استان اظهار کرد: بحث ورزش یکی از زمینه های ایجاد نشاط در مدارس  است که از ملزومات تحقق آن توجه به تربیت بدنی و سلامت می باشد.

وی افزود: رسیدن به حیات طیبه با درس خواندن صرف میسر نمی شود و لازم است زمینه نشاط را در اجتماع و مدارس فراهم کرد .

محمدی اضافه کرد: تربیت دانش آموزان برای دست یابی به حیات طیبه یکی از اهداف سند تحول بنیادین است و زیرنظامها و غیره همه اسباب و وسیله دستیابی به حیات طیبه هستند.

محمدی ادامه داد:

وی ادامه داد: هر برنامه ای که منجر شود تا ضریب نشاط اجتماعی در مدارس ارتقا یابد و از مسیر تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی پیگیری و انجام شود حمایت می شود.

محمدی گفت: اگر فعالیت های ورزشی و تربیت بدنی و مسایل فرهنگی را بتوان در مدارس نهادینه کرد موفقیت بسیاری حاصل می شود.

وی اظهار داشت: فعالیت های فرهنگی در استان همه بعدی تقویت نشده است و نتایج آن را در جامعه می توان مشاهده کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: دانش آموزان باید امروز به ایرانی بودنشان افتخار کنند که این هم مراتبی از حیات طیبه است و این رخ نمی دهد مگر اینکه حوزه فعالیت های فرهنگی و ورزشی ما گسترش یابد و سمت و سوی آن تغییر کند.

وی اظهار داشت: فضای مجازی به علت جذابیت خاص خود جوانان را به خود جذب کرده است و اگر فعالیت های ورزشی هم جذبه داشته باشد مطمئن باشید نشاط در بین دانش آموزان زیاد می شود.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی اضافه کرد: سعی شود فضای موجود در زمینه فعالیت های تربیت بدنی تغییر یابد و انگیزه برای ساعت های تربیت بدنی در بین دانش آموزان و معلمان افزایش یابد.

محمدی اظهار داشت: اگر به این ساعت های درسی اهمیت داده نشود محیط مدرسه روح نشاط خود را از دست می دهد و این استان نیازمند بکارگیری افراد توانمند و علاقمند در بخش تربیت بدنی و ورزش نوجوانان در سطح مدارس است.

سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت و معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: یکی از آسیب های جدی در حوزه سرمایه اجتماعی منیت ها، خودخواهی ها و عدم مدارا است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا