اخبار
کد خبر : 8124 ۱۳۹۸/۰۴/۲۸   ۰۹:۵۴:۵۱

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی:
یارانه صادراتی به صادرکنندگان سیب درختی استان پرداخت می شود

 

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: یارانه صادراتی به حساب صادرکنندگان سیب درختی استان واریز می‌شود.

 به گزارش نای قلم، احمد دهقان در گفتگویی با بیان اینکه هدف وزارت جهاد کشاورزی، توسعه و حمایت از صادرات محصولات کشاورزی است، اظهار کرد: از ۱۰۰ میلیارد ریال مشوق یارانه صادراتی مصوب برای صادرکنندگان سیب درختی استان، تا کنون ۷۰ میلیارد ریال آن برای پرداخت به صادرکنندگان استان تخصیص یافته است.

وی افزود: در راستای اجرای سیاست‌های حمایتی وزارت جهاد کشاورزی و پیگیری مستمر این سازمان مشوق یارانه صادراتی به صادرکنندگان سیب درختی استان پرداخت می‌شود و پیگیر تخصیص مابقی اعتبار برای پرداخت به صادرکنندگان هستیم که به زودی محقق می شود.

دهقان تصریح کرد: یارانه صادراتی به صادرکنندگانی پرداخت می‌شود که در سال ۱۳۹۶ اقدام به صادرات سیب درختی از مبادی قانونی نکرده و از سایر مشوق‌های صادراتی استفاده نکرده باشند.

دهقان خاطرنشان کرد: در قالب این طرح به ازای صادرات هر کیلو سیب‌درختی استان یک هزار و 892  ریال یارانه صادرات به صادرکنندگان پرداخت می‌شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در سال ۹۶ در حدود 53 هزار تن سیب درختی استان صادر شد، افزود: 46 نفر از صادر کنندگان سیب درختی واجد شرایط استان که با مراجعه به سامانه مشوق‌های صادراتی وزارت جهاد کشاورزی به آدرس http://eagri.maj.ir نسبت به تکمیل اطلاعات و ثبت نام اقدام کرده و از طریق اتحادیه صادرکنندگان میوه و تره بار استان نسبت به پیگیری دریافت یارانه صادراتی اقدام کرده اند، مشمول دریافت این یارانه خواهند بود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا