Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 812 ۱۳۹۴/۰۷/۲۲   

اجرای پایش سلامت جسمانی و روان‌شناختی دانشجویان جدیدالورود

* طرح پایش سلامت از 18مهر الی 15 آبان ماه اجرا می شود

مسئول مرکز مشاوره دانشجویی دانشگاه ارومیه از اجرای طرح پایش سلامت جسمانی و روان‌شناختی دانشجویان ورودی ۹۴ این دانشگاه خبر داد.

به گزارش نای قلم، میترا هاشم زاده در گفت و گویی اظهار کرد: طرح پایش سلامت جسمانی و روان شناختی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ارومیه از 18مهر الی 15 آبان ویژه تمامی دانشجویان و از جمله دانشجویان جدیدالورود در تمام رشته‌ها و مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته، کارشناسی ارشد، دکتری حرفه‌ای و دکتری تخصصی انجام می گیرد .

وی افزود: در این طرح پایش سلامت روانی با هدف غربالگری دانشجویان مشکل دار در بدو ورود به دانشگاه از بعد روان شناختی و مداخله زود هنگام به منظور پیشگیری و درمان می باشد که در آن از پرسشنامه CAQ استفاده می شود.

در پایش سلامت جسمانی نیز سنجش قد، وزن، فشار خون، بینایی و همچنین معاینات دهان و دندان انجام گرفته و توسط توسط پزشک درمانگاه مورد معاینه قرار می گیرند.

 هاشم زاده همچنین گفت: در واقع  طرح پایش سلامت روان شناختی جهت شناسایی و تفکیک افراد در معرض آسیب و آسیب دیده، برگزاری مصاحبه تشخیصی، برنامه ریزی و تعیین نوع مداخلات دارویی و غیر دارویی جهت این دانشجویان بوده و همچنین در پایش سلامت جسمانی در صورت تشخیص پزشک به معاینه تخصصی‌تر و یا انجام آزمایشات تشخیصی، دانشجویان به مراکز تخصصی ارجاع داده می شوند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا