اخبار
کد خبر : 8106 ۱۳۹۸/۰۴/۲۵   ۲۱:۱۷:۳۱

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی خبر داد؛
بخشودگی جرائم بیمه ایی کارفرمایان خوش حساب

 

سرپرست سازمان صنعت،معدن و تجارت آذربایجان غربی از بخشودگی جرائم بیمه ایی کارفرمایان خوش حساب خبر داد.

به گزارش نای قلم، محمد دهقان در گفتگویی اظهار کرد: کارفرمایان کارگاه هایی که جرائم بیمه ای آنها قبل از تاریخ 96.12.29 صادر شده است با ارائه مدارک و مستندات ارازی به سازمان تامین اجتماعی از بخشودگی جرایم متعلقه آئین نامه جدید برخوردار شوند.

وی افزود: کارفرمایان کارگاه های مشمول با تائید ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و کارگروه های استانی آن، در صورتی که جرایم مربوط به قبل از  96.12.29 باشد می توانند با مراجعه به سازمان تامین اجتماعی استان از مزایا و بخشودگی جرایم این تصویب نامه استفاده کنند.

دهقان همچنین به مدت زمان اجرایی این تصویب نامه اشاره کرد و گفت: لازمه اجرایی این تصویب نامه اخذ تایید یه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و کارگروه های استانی یکی از دلایل ارازی جهت برخورداری از بخشودگی مقرر در این مصوبه الزامی هست، زمان اجرای این مصوبه از تاریخ 98.3.13 به مدت سه ماه خواهد بود.

وی در خصوص برنامه های حمایتی سازمان صنعت، معدن وتجارت آذربایجان غربی در سال رونق تولید بیان کرد: درسال جاری حمایت های سازمان در سه بخش، تکمیل طرح های نیمه تمام، فعال سازی واحدهای راکد و افزایش ظرفیت واحدهای نیمه فعال خواهد بود.

دهقان ادامه داد: برای حمایت از تعداد 176 واحد صنعتی و تولیدی که شامل 67 طرح نیمه تمام، 54 واحد راکد و55 واحد نیمه فعال به مبلغ شش هزارو 720 میلیار ریال تسهیلات نیاز هست.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی در مورد آخرین روند تسهیلات رونق تولید اذعان کرد: در سال جاری بالغ بر 285 میلیارد ریال برای 13 واحد تولیدی صنعتی مصوب شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا