اخبار
کد خبر : 8101 ۱۳۹۸/۰۴/۲۴   ۱۵:۰۴:۵۱

اخبار انتظامی آذربایجان غربی؛
غرق شدن مرد 40 ساله در دریاچه ارومیه

 

فرمانده انتظامي ارومیه از غرق شدن مرد 40 ساله در دریاچه ارومیه، خبر داد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ کریم اکبری در گفتگویی اظهار کرد: روز گذشته، گزارشي به مركز فوريت هاي 110 مبني بر غرق شدگي مرد 40 ساله در دریاچه ارومیه، اعلام شد.

وي افزود: با اعلام اين خبر بلافاصله تيم هاي امدادي و انتظامي در محل حادثه حاضر و مشخص شد که فرد حادثه ديده براي شنا داخل دریاچه رفته بود كه به علت عدم مهارت در فن شنا، غرق شده است.

فرمانده انتظامی ارومیه اظهار داشت: با تلاش گروه های امدادی و ماموران انتظامی، جسد متوفي از آب خارج و براي بررسي بيشتر به پزشكي قانوني منتقل شد.

*آتش سوزي 30 هكتار از مراتع شاهین دژ

فرمانده انتظامی شاهین دژ از آتش سوزي در مراتع روستای "ساروجه" این شهرستان خبر داد.

 مجید عمران زاده در گفتگویی اظهار کرد: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع يك فقره آتش سوزي در مراتع روستای "ساروجه" شاهین دژ، بلافاصله ماموران انتظامی جهت بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

وي افزود: با بررسي هاي انجام شده مشخص شد اراضی و مراتع روستا به علت نامعلومي طعمه حریق شده كه با تلاش عوامل انتظامي، اهالي محل، عوامل منابع طبيعي و آتش نشاني، آتش سوزي به طور كامل مهار شد.

فرمانده انتظامی شاهین دژ اظهار داشت: بر اساس اعلام كارشناسان، در اين آتش سوزي حدود 30 هكتار از مراتع از بين رفته و علت حادثه در دست بررسی است.

*کشف کالای قاچاق در خوی

فرمانده انتظامي استان از توقیف 2 دستگاه پژو 405 و پژو پرشیا و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و 700 میلیون ریال ، خبر داد.

به گزارش نای قلم، سردار مسعود خرم نیا در گفتگویی اظهار داشت: ماموران ایستگاه ایست و بازرسی "ایواوغلی" حین كنترل خودروهاي عبوري در محور خوی- مرند، به یک دستگاه پژو 405 مشكوك و آن را متوقف كردند.

این مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به اینکه در بازرسي از خودرو مذکور، هزار و 675 قطعه لوازم یدکی و 783 ثوب البسه و 6 جفت کفش قاچاق كشف شد، افزود: برابر اعلام کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه یک میلیارد و 700 میلیون ريال برآورد شده است.

فرمانده انتظامي استان آذربایجان غربی، تصریح کرد: در این رابطه 2 دستگاه خودرو توقیف و 2 متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهاي پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا