اخبار
کد خبر : 8097 ۱۳۹۸/۰۴/۲۴   ۱۴:۲۷:۳۵

معاون استاندار:
آموزش و پرورش استان املاک مازاد را شناسایی کند

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: ضرورت دارد اداره کل آموزش و پرورش استان، ضمن شناسایی املاک مازاد، مقدمات طرح و بررسی موارد احصا شده را در کمیسیون ماده 5 استان فراهم کند.

به گزارش نای قلم، علی مصطفوی در دومین جلسه شورای آموزش و پرورش استان در رابطه با اجرای بند ه تبصره 9 قانون بودجه مبنی بر تغییر کاربری املاک مازاد آموزش و پرورش اظهار کرد: تغییر کاربری فضاهای آموزشی به کاربری مناسب‌تر، ساماندهی املاک و فضاهای آموزشی و تبدیل به احسن کردن آنها، تعیین و تکلیف املاک و زمین‌های بلا استفاده، بهره‌برداری از سرمایه‌های راکد و کاهش وابستگی آموزش و پرورش به منابع دولتی از جمله اهداف اجرای این طرح است.

وی در ادامه بر ضرورت برنامه ریزی در جهت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در فصل تابستان تاکید و خاطرنشان کرد: باید برای دانش آموزان که سرمایه های اصلی این جامعه هستند، برنامه ریزی مناسبی برای پر کردن اوقات فراغت و رشد و شکوفایی استعدادها صورت گیرد.

همچنین در این جلسه که سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری نیز حضور داشت، موضوع دکل های مخابراتی مستقر در برخی مدارس استان مطرح و با دستور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مقرر شد در جلسه ای با حضور نمایندگان شرکت مخابرات استان، تصمیمات لازم در رابطه تعیین تکلیف این دکل ها اتخاذ شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا