Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 8091 ۱۳۹۸/۰۴/۲۳   ۱۵:۵۶:۰۷

در ادامه نسخه نویسی الکترونیکی؛
سلماس به عنوان دومین شهر در استان آغازگر حذف دفترچه کاغذی شد

 

فرایند نسخه نویسی الکترونیک در سلماس نیز به عنوان دومین شهر استان آذربایجان غربی پس از نقده آغاز شد.

به گزارش نای قلم، مراسم آغاز فرایند نسخه نویسی الکترونیک در شهرستان سلماس با حضور مدیر کل بیمه سلامت آذربایجان غربی و رئیس شبکه بهداشت و درمان این شهرستان برگزار شد.

رئیس نظام پزشکی سلماس در این مراسم گفت: براساس هماهنگی های به عمل آمده با مخابرات شهرستان زیرساخت های لازم برای برقراری یک ارتباط سریع و مطمئن اینترنتی با اداره کل بیمه سلامت استان فراهم شده است و حاضران می توانند با اعلام شماره تلفن ثابت مورد نظر خود به نماینده مخابرات برای استقرار این امکانات در مطب خویش اقدام کنند.

علی ظفری افزود: طبق هماهنگی های به عمل آمده در صورت ثبت نام جهت رفاه حال پزشکان و موسسات، همکاران مخابرات شهرستان به صورت حضوری جهت انجام تمام مراحل اداری و فنی به مطب ها مراجعه می کنند .

در این جلسه روسای ادارات نظارت، ارزشیابی و رسیدگی به اسناد پزشکی اداره کل بیمه سلامت نسبت به آموزش شیوه کاربری این سامانه برای مدعوین حاضر اقدام کردند و حاضران سوالات خود را در این زمینه مطرح و پاسخ های لازم را دریافت کردند .

براساس هدف گذاری انجام شده تا پایان شهریور در نظر است مطب ها و موسسات خصوصی این شهرستان بتوانند با این شیوه تجویز نسخ آشنا شده و مراحل درمانی مراجعان را به این طریق انجام دهند.

اداره کل بیمه سلامت  آذربایجان غربی در نظر دارد در فاز بعدی اجرایی این طرح نسخه نویسی الکترونیک و حذف دفترچه کاغذی را در شهرستان ماکو به عنوان سومین شهر استان اجرائی کند.

شهرستان سلماس بیش از 131 هزار نفر بیمه شده دارد و سالانه بیش از 54 هزار جلد دفترچه برای این بیمه شدگان به علت اتمام نسخ یا اعتبار تجدید چاپ شده و برای متقاضیان جدید صادر می شود .

اداره کل بیمه سلامت آذربایجان غربی بیش از ۲ میلیون نفر در این استان بیمه شده دارد که تحت پوشش پنج صندوق صندوق کارکنان دولت، صندوق روستاییان و عشایر و ساکنان شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر، صندوق سایر اقشار، صندوق بیمه سلامت همگانی و صندوق بیمه سلامت ایرانیان هستند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا