Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 8078 ۱۳۹۸/۰۴/۲۱   ۱۵:۰۴:۱۲

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی:
تروریست ها منتظر انتقام سخت باشند

 

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه با اشاره به شهادت سه پاسدار در حادثه تروریستی اخیر پیرانشهر گفت: رزمندگان اسلام انتقام شهیدان را از دشمنان اسلام خواهند گرفت و تروریست ها منتظر انتقام سخت باشند.

به گزارش نای قلم، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه ارومیه اظهار کرد: یقینا شاهد انتقام گیری این عزیزان خواهیم بود و این اقدام موجب تسلی خاطر خانواده‌ها خواهد شد.

وی با انتقاد از عملکرد رسانه‌ها در پوشش خبری این مسئله، بیان کرد: رسانه‌ها به این مسئله کمتر پرداخت کردند و باید از این مسئله غافل نبود زیرا اقتدار جامعه در سایه خون شهداست.

امام جمعه ارومیه تصریح کرد: مطالبه جمعی مومنان از مسؤولان توجه و رسیدگی بیشتر به رعایت عفاف و حجاب در جامعه است زیرا مسئله حجاب واجب ضروری دین و الزام قانونی کشور است و باید به آن عمل شود.

وی افزود: برخی افراد مسئله عفت و حیا را خدشه‌دار می‌کنند و مردم از دست آنان ناراحت هستند؛ مسؤولان امر با جدیت بیشتر با این عوامل برخورد کنند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی ادامه داد: در برخی موارد مسئله حجاب در برخی مکان‌های عمومی و ورزشی مراعات نمی‌شود که باید مورد رسیدگی قرار گیرد.

وی، گفت: در برخی مواقع شاهد هنجارشکنی در رستوران‌ها، مراکز تفریحی، سالن‌های ورزشی و دیگر اماکن هستیم که باید مورد توجه مسئولان باشد.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی وی، در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در مورد حج، برائت از مشرکین را لازمه حج ابراهیمی دانست و ابراز کرد: مساله حج نماد توحید و نفی سلطه و طاغوت است. حضرت ابراهیم (ع) نماد مبارزه با شرک و طاغوت است و باید در حج به موضوع برائت از مشرکین پرداخته شود.

وی، تاکید کرد: بزرگترین دستاورد حج سیاسی، خروج آمریکا و اذناب آمریکا از سلطه سیاسی در جهان است.

 

امام جمعه ارومیه، گفت: این ایراد بزرگی است که رییس جمهور آمریکا به عنوان نماد نفاق در سرزمین وحی شمشیربازی کند و آن‌ها را به گاو شیرده تشبیه کند.

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان‌غربس، ابراز داشت: بر همه واجب است که برائت از مشرکین را مورد توجه قرار دهند. وی همچنین به تولید و مصرف بالای مواد پلاستیکی اشاره کرد و اظهار داشت: این مواد در حالی به راحتی مورد استفاده عمومی قرار می‌گیرد که تجزیه آن‌ها در محیط گاهی چندصد سال طول می‌کشد.

وی همچنین به فضایل اخلاقی امام رضا (ع) اشاره کرد و با تاکید بر اینکه عقل و فهم از ویژگی این امام همام و از نعمت‌های بزرگ خداوند متعال است، افزود: وقتی کسی از یک رسانه مجازی می‌ترسد نشان می‌دهد آن مجموعه با عقل اداره نمی‌شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا