اخبار
کد خبر : 8074 ۱۳۹۸/۰۴/۲۱   ۱۵:۰۳:۳۴

معاون استاندار آذربایجان غربی:
طرح جامع مالیاتی تبعیض ها را از بین می برد

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی گفت: طرح جامع مالیاتی زمینه تبعیض‌های احتمالی مالیاتی را از بین می‌برد.

به گزارش نای قلم، رضا حسینی که به مناسبت هفته فرهنگ مالیاتی از روند اجرای طرح جامع مالیاتی این استان بازدید می‌کرد، اظهار داشت: این طرح زمینه ساز عدالت مالیاتی است.

وی بر ضرورت تسریع در اجرای طرح جامع مالیاتی تأکید کرد و افزود: این طرح به تحول سیستم مالیاتی منجر شده و تبعیض‌های احتمالی موجود را رفع می‌کند.

حسینی مالیات را کلیدی‌ترین تکیه گاه توسعه در کشور‌ها برشمرد و افزود: اگر وصول مالیات مبتنی بر اسناد و مدارک قوی و مستدل باشد، مالیات واقعی اخذ شده و موجب رضایت مودی نیز می‌شود.

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی نیز با اعلام اینکه سهم آذربایجان غربی برای وصول مالیات در سال جاری نسبت به سال گذشته ۴۶ درصد افزایش دارد، گفت: در بودجه ۹۸ پیش بینی شده درآمد‌های مالیاتی استان به ۱۲۶۰ میلیارد تومان برسد.

حسن کوماسی اظهار کرد: با اجرای طرح جامع مالیاتی، درصدد شناسایی مودیان جدید، فرار‌های مالیاتی و منابع درآمدی جدید هستیم و واحد‌های صنعتی و تولیدی و بازاریان زیر فشار مالیاتی قرار نخواهند گرفت.

وی با بیان اینکه وضعیت اقتصادی در رسیدگی به پرونده‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد، اضافه کرد: در راستای تعامل و خوداظهاری با بیش از ۶۷ درصد از مودیان مشاغل در اظهارنامه عملکرد ۹۷ توافق حاصل شده و به زودی نسبت به صدور برگ قطعی و ابلاغ منطبق با توافق اقدام می‌شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا