Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 8068 ۱۳۹۸/۰۴/۱۹   ۱۵:۵۷:۳۴

در جلسه تجلیل از اعضای هیئت منصفه مطبوعات استان؛
دبیر هیئت منصفه مطبوعات آذربایجان‌غربی خواستار آشتی میان استاندار و یک رسانه شد

 

دبیر هیئت منصفه مطبوعات خواستار پادرمیانی مدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی آذربایجان غربی برای جلب رضایت استاندار از یک رسانه شد.

به گزارش نای قلم، عوض نادری در جلسه تجلیل مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی از اعضای هیئت منصفه مطبوعات استان، اظهار کرد: زیبنده‌ی این استان نیست که مقام عالی آذربایجان‌غربی و نماینده دولت از یک سو و یک رسانه در سوی دیگر در دادگاه  مقابل هم قرار گیرند. چرا که در صورت محکومیت هر یک از طرفین، به افتخارات مقابل اضافه نخواهد شد.

وی افزود: استمرار رسیدگی به این شکایت را در طی چهار جلسه، افتخار آمیز نمی دانیم.

دبیر هیئت منصفه مطبوعات استان اضافه کرد: این روند بیانگر عدم تحمل در نمادی از دولت امید آفرین و همچنین   یک رسانه‌‌ی مردمی است که در طی این مدت نتوانسته شاکی خود را بصورت مسالمت‌آمیز قانع نماید و این موضوع،  پذیرفتنی نیست.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی نیز در این جلسه قول داد برای جلب رضایت استاندار از این رسانه اقدام کند.

حجت الاسلام دکتر ناصر خدایاری گفت: اصلاح امور و نقد عملکردها حق رسانه‌ها بوده اما رسانه‌ها نیز نباید مسوولیت خویش را واگذاشته وعده‌ای در این میان سواستفاده کنند.

وی افزود: دورخیز برای اینکه پای رسانه به دادگاه نرسد بوده، اما احیانا امتیازگیری در کار رسانه نباید وظیفه حرفه ایی در رسانه را کنار بگذارد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با تاکید بر اینکه عمل به وظیفه در رسانه بایستی بدور از ایجاد هیجانات والتهاب آفرینی باشد، افزود:رسانه ها از ظرفیت همگرایی وهم افزایی برای توسعه نباید غافل شوند.

خدایاری با تقدیر از تلاش‌های هیئت منصفه مطبوعات استان اضافه کرد: رسانه ها در دفاع از منافع مردم و دولت نقش کلیدی دارند و ایفای این مسوولیت نیازمند رفتارهای خردمندانه است.

وی قول داد تلاش کند در موضوع شکایت استاندار از یک رسانه، رضایت محمدمهدی شهریاری استاندار را تامین کند.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در پایان این جلسه با اهدای یک جلد کلام ا... مجید و کارت هدیه از تلاش های اعضای هیئت منصفه مطبوعات استان قدردانی کرد.

اعضای حاضر هیئت منصفه مطبوعات در این جلسه آقایان نوروزی، فلاحت، سیاح، افشانی، عسگراوغلی، ترابی، حساس، آران، نادری و خانم وحدانی بودند.

سه نفر دیگر از این هیئت به نام های حجت‌الاسلام صادقی، ابراهیمی و قادری در جلسه غایب بودند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا