اخبار
کد خبر : 8054 ۱۳۹۸/۰۴/۱۷   ۲۱:۳۹:۲۹

اخبار ورزشی آذربایجان غربی
دختر اسکواش‌باز آذربایجان‌غربی قهرمان کشور شد

 

رییس هیات اسکواش آذربایجان غربی گفت: باران روحانی دختر اسکواش باز آذربایجان غربی در مسابقات قهرمانی کشور به مقام نخست دست یافت.

به گزارش نای قلم، اکرم مهدی زاده با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی اسکواش دختران کشور در تبریز اظهار کرد: این مسابقات در 2 رده سنی زیر 9 سال و زیر 11 سال و به مناسبت ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر در تبریز برگزار شد که تیم آذربایجان غربی با 2 اسکواش باز در این رقابت ها شرکت کرد.

وی ادامه داد: باران روحانی در رده سنی زیر 9 سال با برتری برابر هستی امیدی از اصفهان به مقام نخست دست یافت.

مهدی زاده افزود: سارا محمودلو در رده سنی زیر 11 سال دیگر نماینده استان در این رقابت ها بود.

*یک طلا و یک برنز حاصل کار دوندگان نوجوان آذربایجان غربی

تیم دوومیدانی استان در مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور موفق به کسب یک مدال طلا و یک برنز شد.

به گزارش نای قلم، تیم دوومیدانی نوجوانان استان در مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور در شهرکرد، یک مدال طلا و یک مدال برنز کسب کرد.

تیم دوومیدانی استان با 7 دونده در 10 ماده در این مسابقات که طی 2 روز برگزار شد، شرکت کرده بود که سهند نوری در پرتاب چکش با رکورد 55.13 مدال طلا را کسب کرد و علیرضا نصرالله زاده با 4 دقیقه و 34 ثانیه و 43 صدم ثانیه مدال برنز دو 1500 متر را از آن خود کرد.

گفتنی است، علی امجدی از قوشچی در ماده 800 متر، علیرضا نصر الله زاده از شهرستان ارومیه در ماده 1500 متر، سینا علیزاده از شهرستان ارومیه در ماده 100 و200 متر، امیر رضا صیادی از شهرستان ارومیه در ماده 100 و200 متر، میلاد مصطفی پور از شهرستان پیرانشهر در ماده پرش طول وپرش سه گام، ساسان عظیمااز شهرستان ارومیه در پرتاب چکش و سهند نوری در ماده پرتاب چکش از شهرستان ارومیه دوندگان استان در این مسابقات بودند.

*ارومیه قهرمان مسابقات وزنه برداری بانوان آذربایجان‌غربی شد

تیم ارومیه در نخستین دوره مسابقات وزنه برداری بانوان استان به مقام قهرمانی دست یافت.

به گزارش نای قلم، نخستین دوره مسابقات وزنه برداری بانوان آذربایجان غربی با حضور ۵۰ ورزشکار در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان در سالن وزنه‌برداری مجموعه ورزشی تختی ارومیه برگزار شد.

در این رقابت ها که تیم‌های ارومیه، میاندوآب، سردشت، مهاباد و بوکان در این مسابقات در ۱۰ وزن به رقابت پرداختند، تیم ارومیه به مقام قهرمانی دست یافت و تیم‌های میاندوآب و سردشت دوم و سوم شدند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا