اخبار
کد خبر : 8040 ۱۳۹۸/۰۴/۱۵   ۲۱:۵۰:۴۸

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ارومیه:
خلع ید اراضی بیش از 65 هکتار از اراضی ملی در شهرستان ارومیه

 

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ارومیه گفت: بیش از 65 هکتار از اراضی ملی در شهرستان ارومیه در سه ماهه اول سال جاری رفع تصرف و خلع ید شد.

 به گزارش نای قلم، احمد خوش نژاد در گفتگویی افزود: خوشبختانه با پیگیری های مجدانه و گشت های شبانه روزی در سه ماهه اول سال جاری در حوزه اراضی ملی شهرستان ارومیه بیش از 65 هکتار از اراضی ملی از متصرفان باز پس گیری و رفع تصرف شد.

وی افزود: با انجام گشت های حفاظتی و مراقبتی و با همکاری مردم در سطح شهرستان و با اطلاع رسانی قبلی این اراضی از افراد سود جو خلع ید شد که در این زمینه بالغ بر 120 میلیون ریال نیز از متخلفان جریمه اخذ و به حساب دولت واریز شده است.

خوش نژاد با بیان لزوم مشارکت مردم درحفاظت از عرصه های ملی خاطرنشان کرد: با توجه به گستردگی عرصه های ملی در شهرستان ارومیه که بالغ بر 342 هزار هکتار است، آنچه که برای حافظان منابع طبیعی از اهمیت بالایی برخوردار است، مشارکت مردم در صیانت و حفاظت از عرصه های ملی است که خوشبختانه تا به امروز مردم همراهی خوبی را با یگان های حفاظت منابع طبیعی داشته اند و امیدواریم این همراهی و مشارکت همچنان تداوم داشته باشد.

وی ادامه داد: پل ارتباطی در این خصوص 1504 تلفن امداد جنگل و مرتع است که هم استانی ها می توانند هر گونه گزارش تخریب، تصرف و آتش سوزی در عرصه های ملی را از طریق این تلفن در میان بگذارند.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ارومیه تصریح کرد: در این راستا 52 فقره پرونده قضایی تشکیل و به محاکم قضایی ارسال شده است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا