اخبار
کد خبر : 804 ۱۳۹۴/۰۷/۲۱   

ارجاع مشکلات پنج واحد به کلینیک صنعت شرکت شهرک های صنعتی استان

* تاکنون مشکلات 160 واحد تولیدی بررسی شده است

دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گفت: مشکلات پنج واحد به منظور عارضه یابی وضعیت مالی، مدیریتی و بازار و فروش ذیربط به کلینیک صنعت شرکت شهرک های صنعتی استان ارجاع شده است.

به گزارش نای قلم، جعفرصادق اسکندری امروز در بیستمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اظهار کرد: تاکنون مشکلات 160 واحد تولیدی در 19 جلسه برگزار شده کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، بررسی شده است.

وی افزود: به دنبال ابلاغ این قانون و مصوبه هیات دولت مبنی بر تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان ها، دبیرخانه این کارگروه در محل این سازمان استقرار و نخستین جلسه به ریاست استاندار محترم 94 برگزار شده است.

اسکندری اضافه کرد: با تشکیل دبیرخانه، بررسی مشکلات واحدهای تولیدی طبق فلوچارت مصوب در جلسات مستمر کارگروه آغاز شد.

دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گفت: کمیته کارشناسی و بررسی تمام ابعاد و جوانب موانع پیش روی واحدهای صنعتی طی 33 جلسه در ارومیه و 11 جلسه در شهرستان های سردشت، پیرانشهر، خوی، سلماس و نقده برگزار شده است و تا این تاریخ پیشنهادات کارشناسی کمیته در قالب 322 مصوبه در زمینه مشکلات 160 واحد تولیدی به کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید تقدیم شده و کارگروه نیز با برگزاری 19 جلسه به ریاست استاندار و یا معاون برنامه ریزی، 115 پرونده را بررسی و با گذراندن 186 مصوبه، تصمیمات مقتضی را اتخاذ و دبیرخانه کارگروه بلافاصله مصوبات نهایی را به منظور اجرا به دستگاه های ذیربط ابلاغ کرده است.

در این جلسه مقرر شد مصوبات بیست جلسه برگزار شده در جلسه آتی از دستگاه های ذیربط و پاسخگو اخذ و ارزیابی و نتایج عملکرد این دستگاه ها در قبال مصوبات کارگروه جمع بندی و به حضور مقام عالی استان ارائه شود.

گفتنی است که 158 مصوبه از کل 186 مصوبه کارگروه مربوط به مشکلات بانکی واحدها و 28 مصوبه مربوط به مشکلات دستگاه های اجرایی بوده است.

انتهای پیام/ 


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا