اخبار
کد خبر : 8030 ۱۳۹۸/۰۴/۱۳   ۲۱:۵۶:۳۹

رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی:
ارتباط مردم و مسئولان قضایی افزایش می یابد

 

رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: دستگاه قضایی در راستای افزایش فرهنگ ارتباط بین مردم و مسئولان، مرکز ارتباطات مردمی خود را دایر کرده است.

به گزارش نای قلم، علی‌اکبر گروسی در گفتگوی خبری از برپایی مرکز ارتباطات مردمی دستگاه قضایی استان بصورت هفتگی در روزهای جمعه در مصلای این شهر خبر داد.

وی افزود: نماز جمعه به تعبیر رهبر معظم‌ انقلاب، قلب فرهنگی شهر است و مرکز ارتباطات مردمی نیز در راستا دایر شده است.

رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی اضافه کرد: این دفتر به پیشنهاد دادگستری‌کل و نظر مساعد نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام‌جمعه ارومیه دایر شده است و دستگاه قضایی بنا دارد تمام توان خود برای کاهش میزان مشکلات مردم به کار گیرد.

گروسی اظهار داشت: هرهفته روزهای جمعه یکی از معاونین قضایی دادگستری کل و مسئولان قضایی شهرستان ارومیه در محل مصلای ارومیه حاضر می شوند.

وی خاطرنشان کرد: در این دفتر به مشکلات مردم از قبیل اعتراض به روند دادرسی و همچنین تقاضای اعمال ماده‌های مختلف قانونی رسیدگی می شود و انتظار می‌رود ضمن کم شدن فاصله مردم و مسئولان قضایی، از میزان صفوف انتظار برای ملاقات‌های مردمی کاسته شود.

گروسی گفت: هدف دستگاه قضایی رسیدن به سیستم ایده‌آل آیت‌الله شهید، دکتر بهشتی به عنوان دستگاه قضایی تراز انقلاب اسلامی است و در دوره رییس‌ جدید قوه‌قضاییه، رسیدن به این هدف شتاب بیشتری به خود گرفته است.

ساعات حضور معاونان دادگستری کل آذربایجان‌غربی و روسای حوزه قضایی شهرستان ارومیه از ساعت 11 لغایت شروع خطبه‌های نماز جمعه خواهد بود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا