اخبار
کد خبر : 8028 ۱۳۹۸/۰۴/۱۲   ۲۲:۱۷:۲۴

اخبار انتظامی آذربایجان غربی؛
سد "باروق" قربانی گرفت

 

فرمانده انتظامي ماکو از غرق شدن یک دختر در سد "باروق" این شهرستان خبر داد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ میر حیدرشفیعی در گفتگویی با اعلام اين خبر گفت: روز گذشته، گزارشي به مركز فوريت هاي پلیسی 110 مبني بر غرق شدن دختری 18 ساله در سد "باروق" ماکو اعلام شد.

وي افزود: با اعلام اين خبر بلافاصله تيم هاي امدادي و ماموران انتظامي در محل حادثه حاضر و مشاهده کردند جسد یک نفر بر روي آب غوطه ور است.

این مقام انتظامی بيان داشت: در ادامه تحقيقات پليس، خانواده مقتول عنوان كردند دختر آنان برای چند لحظه کنار آب رفته بود ولی بعد از گذشت مدتی با جسد وی که بر روی آب غوطه ور بوده روبه رو می شوند.

سرهنگ شفیعی اظهار داشت: با تلاش گروه های امدادی و ماموران انتظامی، جسد متوفی از آب خارج و براي بررسي بيشتر به پزشكي قانوني منتقل شد.

فرمانده انتظامی ماکو از تمامی شهروندان خواست تا همواره هنگام حضور در اماکن تفریحی و گردشگری، از شنا در مناطق ممنوعه مانند سدها و رودخانه های عمیق و دریاچه ها که بی شک حوادث تلخ و جبران ناپذیری را برای آن ها در برخواهد داشت، بپرهیزند.

*5 کشته و 4 مجروح بر اثر برخورد2 خودرو

رئیس پلیس راه استان از پنج کشته و چهار مجروح بر اثر برخورد 2دستگاه سمند در محور "خوی- چایپاره"، خبر داد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ علی سعیدی در گفتگویی اظهار کرد: برابر اعلام فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در محور "خوی- چایپاره"، بلافاصله ماموران پلیس راه به همراه گروه های امدادی در محل حادثه حاضر شدند.

اين مقام انتظامي افزود: در بررسي هاي اوليه مشخص شد که اين تصادف بين 2 دستگاه سواری سمند رخ داده است.

وي تصريح کرد: در اين حادثه دلخراش، چهار نفر از سرنشینان سواری ها و راننده سمند به علت شدت جراحات وارده فوت و سه نفر سرنشین و راننده سمند مصدوم که به کمک ماموران امدادي جهت مداوا به بيمارستان منتقل شدند.

رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي آذربايجان غربي خاطر نشان کرد: کارشناسان پليس راه، علت اين حادثه را بی احتیاطی و انحراف به چپ از سوي راننده یکی از خودروها اعلام کردند.

*واژگونی پراید در محور "سلماس- ارومیه"

رئیس پلیس راه استان همچنین ازبرجا ماندن یک کشته و سه مجروح بر اثر واژگونی سواری پراید در محور "سلماس- ارومیه"، خبر داد .

سعیدی اظهار داشت: در راستای کسب خبری مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پراید در محور "سلماس- ارومیه"، ماموران پلیس راه به همراه گروه های امدادی سریعا در محل حادثه حاضر شدند.

این مقام انتظامی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد بر اثر این حادثه، راننده پراید، به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و سه سرنشین آن مصدوم که به کمک ماموران امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی در پایان خاطرنشان کرد: بر اساس اعلام کارشناسان پلیس راه، تخطی از سرعت مطمئنه، از مهمترین دلایل بروز این حادثه بوده است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا