اخبار
کد خبر : 8026 ۱۳۹۸/۰۴/۱۲   ۲۱:۵۱:۳۹

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا:
گرانی ها ناشی از ضعف مدیریتی است

 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: بخشی از گرانی های اخیر که موجب اذیت مردم شده، ناشی از ضعف مدیریتی است.

به گزارش نای قلم، حجت الاسلام و المسلمین سیدعلیرضا ادیانی در جلسه بصیرت افزایی دینی کارکنان فرماندهی انتظامی استان اظهار کرد: مقام معظم رهبری حساسیت ویژه‌ای به دخالت نیروهای مسلح در جریان‌های حزبی و سیاسی دارند لذا از هیچ پرونده تخلفی در این راستا عبور نخواهیم کرد.

وی «معامله قرن» را خیانت به جهان اسلام دانست و افزود: فلسطین پاره تن اسلام است و پذیرش آن از سوی کشورهای اسلامی به معنای خیانت آنها در قبال دین محسوب می‌شود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا اضافه کرد: خداوند هیچ سلطه ای را بر مسلمانان از بیگانه نپذیرفته و بیگانگان نمی توانند در امور مسلمانان دخالت کنند.

وی رضایت مقام معظم رهبری(مدظله العالی) از تلاش و حرکت عمومی ناجا به سمت ساخت پلیسی در تراز انقلاب اسلامی را تبریک عرض می کنم که این رضایت قطعا می تواند مایه انرژی مضاعف و برکت برای بخش های گوناگون پلیس باشد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در ادامه تصریح کرد: یکی از اساسی ترین و بلکه حقیقت دین مسئله امامت و ولایت و همچنین از فروعات دین تولی و تبری است؛ یعنی بشر نمی تواند در این عالم بی تفاوت باشد و ما مکلف هستیم نسبت به امامت تولی و نسبت به جریان مخالف آن تبری بجوییم.

ادیانی در ادامه با اشاره به سالگرد جنایت آمریکا و حمله به هواپیمای مسافربری ایران در خلیج فارس گفت: بشر به دموکراسی از نوع غربی مبتلاست و هزاران جنایت به اسم دموکراسی و حقوق بشر انجام می‌دهد که امروز  سالگرد حمله به ناو مسافربری ایران از جمله این جنایت است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: اگر در تمام جوامع باور بر امامت بود انسان های بی عقل همچون ترامپ حکومت نمی کردند و نمی توانستند هزاران جنایت به اسم دموکراسی و حقوق بشر انجام دهند.

وی افزود: خداوند هیچ سلطه ای را بر مسلمانان از بیگانه نپذیرفته و بیگانگان نمی توانند در امور مسلمانان دخالت کنند.

رئیس ساعس ناجا در ادامه گفت: نیروهای مسلح امروز بدانند نگهبان نظامی هستند که در راس آن ولایت است و آنچه در طول تاریخ، تمام ائمه بر آن تاکید داشته اند همان عشق به ولایت است.

وی با تاکید بر این که همین عشق به ولایت توانست انقلاب شکوهمند اسلامی و 8 سال دفاع مقدس را به پیروزی برساند، گفت: ارزش نیروهای نظامی، انتظامی و مرزبانی به اقتدار معنوی و تضرعشان به درگاه الهی باز می گردد.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی در پایان خاطرنشان کرد: عقیدتی سیاسی یک نهادی برخاسته از بطن ناجا و برای ناجاست و دستیابی به نیروی انتظامی در تراز انقلاب با تلاش و همت کارکنان میسر می شود.

فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان غربی هم گفت: پرسنل نیروی انتظامی و مردم آذربایجان غربی در تمامی عرصه‌ها نقش به‌سزایی در حفظ آرمان‌های انقلاب دارد.

مسعود خرم‌نیا با اشاره به موقعیت حساس آذربایجان غربی و هم‌جواری آن با سه کشور با مرزهای طولانی و با پیشینه تاریخی خون‌بار در طول زمان اظهار داشت: در ایام انقلاب اسلامی به‌عنوان یکی از استان‌های فعال در پیروی از رهبر نهضت و در جهت روحیه‌دهی به سایر استان‌ها در پیروزی انقلاب اسلامی نقش بسیار مهمی را ایفا کرده است.

خرم‌نیا افزود: مردم آذربایجان غربی همواره در برابر کفر و استکبار مجاهدت کردند و در دوران مبارزه با ضدانقلاب و تأمین امنیت داخلی، مبارزه با عوامل فتنه بعد از پیروزی انقلاب در آذربایجان و همچنین در دوران سازندگی و دفاع مقدس و در تمامی عرصه مردم آذربایجان پیشگام  و پیش

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی آذربایجان غربی و مرزبانان همانند مرم باغیرت و نقش مؤثری در بخش‌های مختلف از قبیل دفاع مقدس، سازندگی و سایر عرصه‌ها داشته است.

فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان غربی گفت: پرسنل نیروی انتظامی همانند اوایل انقلاب دارای روحیه قوی و استکبارستیز هستند و تا آخرین‌نفس برای تحقق آرمان‌های انقلاب تلاش خواهد کرد و در این راه از هیچ اقدامی دریغ نمی‌کنند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا