اخبار
کد خبر : 8024 ۱۳۹۸/۰۴/۱۲   ۲۱:۲۵:۰۳

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:
ارتباط با مردم باعث همگرایی بیشتر می شود

 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: ارتباط با مردم و دانش آموزان و بیان احکام و مشاوره‌های دینی باعث همگرایی بیشتر مردم و افزایش اعتماد به نفس تبلیغی روحانیت می شود.

به گزارش نای قلم، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در دیدار با احمد مجیدی مشاور فرهنگی و رئیس ستاد اقامه نماز وزارت نفت، اظهار کرد: وجود روحانیان خوش فکر در مجموعه های دولتی به ویژه وزارت نفت باعث افزایش بهره وری و وجدان کاری می شود.

وی با قدردانی از تلاش‌های فرهنگی دینی مجموعه‌های وزرات نفت، شرکت پالایش و اداره گاز استان اظهار کرد: حضور یکهزار روحانی در مجموعه وزارت نفت مایه خرسندی است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی اضافه کرد: باعث خوشحالی است که وزارت نفت در زمینه فرهنگی و قرآنی از ظرفیت حوزه‌های علمیه به خوبی استفاده کرده و برکات بسیار زیادی خواهد داشت.

امام جمعه ارومیه به نقش تأثیرگذار روحانیت در جامعه و مجموعه‌های دولتی و درمانی و تربیتی به ویژه مدارس و بیمارستان‌ها اشاره و اظهار امیدواری کرد از تمام ظرفیت‌های حوزه‌های علمیه در تبلیغ معارف دینی بهره کافی و درست برده شود.

نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر موقعیت ویژه استان و تنوع قومی و مذهبی آن اظهار داشت: استفاده از ظرفیت‌های وزارت نفت برای تأمین هزینه‌های فرهنگی استان امری اجتناب ناپذیر است و امیدواریم مسؤولان کشوری و استانی با تخصیص بخشی از منابع مالی استانی در این بخش باعث ارتقا و تقویت امور دینی در استان شوند.

مشاور فرهنگی وزیر نفت و رئیس ستاد اقامه نماز وزرات نفت امروز به همراه جمعی از کارکنان شرکت نفت و گاز استان با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی دیدار و گفت و گو کرد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا