اخبار
کد خبر : 8017 ۱۳۹۸/۰۴/۱۱   ۲۰:۱۸:۳۳

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان غربی:
بخشی از تجهیزات به بیمارستان زنان ارومیه اختصاص یافت

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان غربی گفت: ۱۶.۵ میلیارد ریال تجهیزات پزشکی به بیمارستان در حال ساخت زنان ارومیه اختصاص یافت.

به گزارش نای قلم، جواد آقازاده در گفتگویی اظهار کرد: این تنها بخشی از تجهیزات بیمارستان جامع تخصصی و فوق تخصصی زنان است که تحویل گرفته شد.

وی اظهار داشت: این تجهیزات شامل ۱۹۲ ست کامل تخت بیمار سه شکن، ۲۲ دستگاه برانکارد، هشت دستگاه الکترو کوتر جراحی، ۱۵ دستگاه الکتروکاردیوگراف، ۲ دستگاه میکروتوم، ۱۰ دستگاه فتال مانیتورینگ، ۱۰ دستگاه جنین یاب، ۱۱ دستگاه چراغ معاینه، ۲۰ دستگاه وارمر نوزاد، ۲۰ دستگاه کات نوزاد، ۱۲ دستگاه فتوتراپی نوزاد، پنج دستگاه تخت معاینه شکن دار، ۱۶۰ تشک بستری است که توسط وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی تامین شده است.

آقازاده ادامه داد: سرعت پیشرفت بیمارستان زنان ارومیه خوب است و تمام توان خود را برای اتمام این بیمارستان و قرار دادن آن در اختیار مردم به کار گرفته ایم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان غربی افزود: این طرح که به ابتکار دولت تدبیر و امید در راستای ایجاد مرکزی فوق تخصصی برای بیماری های زنان و زایمان احداث شده، ۳۰۰ تختخوابی است و تمام نیازهای این بخش را پس از افتتاح پوشش می دهد.

طرح بیمارستان جامع زنان و زایمان ارومیه در زمینی به وسعت ۳۰ هزار متر مربع با زیربنای ۲۴ هزار متر مربع و اعتباری بالغ بر ۴۶۰ میلیارد ریال در هشت طبقه با ۳۰۰ تخت بیمارستانی در حال ساخت است.

عملیات احداث بیمارستان جامع زنان و زایمان ارومیه از سال ۱۳۹۶ آغاز شده است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا