Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 8016 ۱۳۹۸/۰۴/۱۱   ۱۳:۵۰:۰۷

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی تاکید کرد؛
برخورد قانونی با مخربان محیط زیست در استان

 

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: دادگستری استان در کنار اداره کل محیط زیست استان است و با مخربان محیط زیست، صیادان غیرقانونی، غاصبان حریم رودخانه ها، تالاب ها و دریاچه ارومیه برخورد قانونی لازم را دارد.

به گزارش نای قلم، علی اکبر گروسی در دیدار با مدیر کل حفاظت محیط زیست استان اظهار کرد: دادگستری همچنین از اقدامات اداره کل محیط زیست استان در حفظ محیط زیست حمایت قضایی لازم را معمول می دارد.

وی با اشاره به اهمیت بسیار بالای محیط زیست و حفظ محیط زیست تصریح کرد: وجود دریاچه ارومیه برای استان نعمت باارزش خداوندی است که باید در حفظ و احیای آن همه نهادها و ارگان های دولتی و خود مردم همکاری کنند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی افزود: فقط یک اداره یا یک گروه خاص نمی تواند در احیای دریاچه ارومیه تاثیرگذار باشد.

وی ادامه داد: با احیای دریاچه ارومیه یک تحول عظیم در صنعت توریسم، گردشگری و رشد اقتصادی استان های آذربایجان غربی و شرقی اتفاق خواهد افتاد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: مکانیزه شدن سیستم های آبیاری قطره ای و بارانی می تواند در ذخیره آب های زیرزمینی بسیار مفید باشد و از خالی شدن سفره های آب زیرزمینی منطقه جلوگیری شود.

در ابتدای این دیدار مهران نظری مدیرکل محیط زیست استان، گزارشی از آخرین وضعیت بخش های مختلف محیط زیست استان از جمله در خصوص دریاچه ارومیه و زیستگاه های طبیعی، پسماندها، پساب های شهری و صنعتی مطالبی را بیان کرد و در پایان سخنان خود از زحمات و تلاش های رئیس کل دادگستری استان و دادستان های عمومی و انقلاب مرکز استان به خاطر حمایت های قضایی و برخورد قاطع و سریع با متخلفان در امر محیط زیست قدردانی کرد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا