اخبار
کد خبر : 8009 ۱۳۹۸/۰۴/۱۰   ۲۱:۱۵:۲۳

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه خبر داد؛
ممنوع بودن سوخت گیری درحین تخلیه نفتکش در جایگاه‌های سوخت

 

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه گفت: رانندگان درحین تخلیه نفتکش در جایگاه‌ها سوخت گیری نکنند.

به گزارش نای قلم، احمد مجرد در گفتگوی خبری اظهار کرد: با انتشار خبر خرابی چند دستگاه خودرو در یکی از جایگاه‌های سوخت ارومیه در شبکه‌های اجتماعی بلافاصله کارشناسان کنترل کیفیت و بازرسی منطقه جهت بررسی موضوع به جایگاه اعزام شدند.

 وی افزود: با بررسی‌های به عمل آمده و کنترل کیفی مخازن جایگاه، مشخص شد رانندگانی که با مرکز پاسخگویی ۰۹۶۲۷ مبنی بر خرابی خودرو در جایگاه تماس گرفته اند در حین تخلیه نفتکش در مخزن جایگاه اقدام به سوختگیری کرده اند.

مجرد گفت: سوختگیری خوردو‌ها در حین تخلیه نفتکش در جایگاه‌هایی که دارای یک مخزن هستند ممنوع بوده و جایگاه‌ها با نصب تابلو‌های اطلاع رسانی موظف هستند تا اتمام تخلیه از فروش سوخت به مشتریان خودداری کنند.

 مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه یادآور شد: بعضی از رانندگان خودرو‌ها اصرار دارند تا سریعتر سوختگیری نمایند و این مسئله ممکن است ناخالصی ته نشین شده در مخزن جایگاه را به باک خودرو انتقال داده و موجب اشکال فنی در خودرو‌ها شود.

 مجرد ادامه داد: با بررسی موضوع فوق مشخص شد مالک جایگاه در بازه زمانی استاندارد و تعیین شده نسبت به لایروبی مخزن اقدام کرده و در خصوص عدم تعطیلی جایگاه در حین تخلیه نفتکش تذکرات لازم به مسئول مربوطه داده شد.

 وی تصریح کرد: فرایند شکایات در مرکز ۰۹۶۲۷ توسط کارشناسان ناحیه مرکزی ارومیه در حال پیگیری بوده و نتیجه اقدامات صورت گرفته به اطلاع مشتریان خواهد رسید.

 انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا