اخبار
کد خبر : 8008 ۱۳۹۸/۰۴/۱۰   ۲۱:۱۲:۵۰

با مشارکت اداره کل امور مالیاتی؛
مدت تقسیط بدهی واحدهای تولیدی مشکل دار افزایش یافت

 

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی گفت: مدت زمان تقسیط بدهی مالیاتی بنگاه های تولیدی غیردولتی مشکل دار به شرط تائید برنامه احیا و ساماندهی مالی آنها افزایش می یابد.

به گزارش نای قلم، حسن کوماسی روز دوشنبه در گفتگوی خبری اظهار کرد: مدت زمان تقسیط بدهی مالیاتی بنگاه های تولیدی غیردولتی مشکل دار به حداکثر 60 ماه افزایش می یابد .

وی با اشاره به اینکه این تصمیم سازمان امور مالیاتی، در اجرای مصوبات سی و یکمین و سی و دومین جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی و صرفا برای بنگاه های تولیدی غیردولتی اتخاذ شده است، از تعویق یک ساله اجرائیه های سازمان امور مالیاتی علیه این بنگاه ها در صورت تعیین تکلیف، استمهال و تقسیط بدهی نیز خبر داد و افزود: مطابق مصوبات فوق الذکر به ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اجازه داده شده تا نسبت به تعویق یک ساله عملیات اجرایی، صرفا بنگاه های تولیدی غیر دولتی که طرح احیای تولید و ساماندهی مالی آنها به تائید آن ستاد رسیده است، اقدام کند.

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی تاکید کرد: این مصوبه شامل واحدهای صنعتی که در فرایند عادی کار و تولید هستند، نمی شود.

کوماسی همچنین از تمدید موضوع انتقال مازاد تجدید ارزیابی شرکت ها به حساب افزایش سرمایه، تا پایان امسال با استفاده از مفاد بند « ز» تبصره 10 ماده واحده قانون بودجه سال 1397 خبر داد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا