اخبار
کد خبر : 7994 ۱۳۹۸/۰۴/۰۷   ۱۵:۴۱:۰۹

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی:
دستگاه قضا تمام توان خود را برای مقابله با فساد به کار گیرد

 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: مقابله با فساد از جمله مهمترین تأکیدات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مسئولان قضائی بود لذا مسئولان این قوه باید همه توان خود را در این راستا به کار گیرند.

به گزارش نای قلم، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه ارومیه با اشاره به اینکه دستگاه قضا در خط مقدم مبارزه با فساد قرار دارد، اظهار کرد: قاطعیت دومین تاکید رهبر انقلاب به مسئولان قضائی بود از این رو قضات باید با لطافت و آرامش به سخنان و دلایل مردم گوش دهند و وقتی مسئله برای آن‌ها مسجل شد با قاطعیت حکم کنند.

امام جمعه ارومیه ادامه داد: برخورد با لطافت با مراجعان، صدور حکم با قاطعیت، دقت در انتخاب قاضی از جمله دیگر تأکیدات رهبر معظم انقلاب بود که مسئولان قضائی در این خصوص باید اهتمام ویژه ای داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه استکبارستیزی در این هفته حقوق بشر آمریکایی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، تصریح کرد: آمریکا امروز بیش از هر زمانی در دنیا ذلیل و هیمنه آن بیش از قبل نابود شده است و در نزد جهانیان مفتضح می‌شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی اضافه کرد: همچنین پاسخ صریح و قاطع رهبر معظم رهبری به نخست وزیر ژاپن در خصوص ترامپ عامل خواری و ذلت آمریکایی‌ها شد و آبروی آنان را برد.

وی افزود: پس از این پیام قاطع نیز پهپاد آمریکایی به خوبی توسط نیروهای مسلح کشورمان سرنگون شد که قدرت روزافزون ایران را نشان می‌داد.

امام جمعه ارومیه در خطبه دوم با اشاره به شهادت امام صادق (ع) تصریح کرد: امام صادق (ع) فرصت تشکیل دانشگاه و تربیت شاگردان را به دست آوردند و به نشر معارف دینی پرداختند و امروز قاطبه احادیث شیعه از ایشان است، به همین دلیل مذهب شیعه را مذهب جعفری می‌گویند.

وی با بیان اینکه امام صادق (ع) برای حفظ دین و تشیع، حوزه وسیع معرفتی تشکیل دادند، ادامه داد: در مکتب امام جعفر صادق ( ع) از همه مذاهب و مکاتب حاضر بودند و امروز همه مسلمین هم شیعه و هم اهل سنت مدیون ایشان هستند و اصول اربعة مأة از یادگاران امام صادق (ع) است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا