اخبار
کد خبر : 7981 ۱۳۹۸/۰۴/۰۵   ۲۱:۱۸:۳۹

اخبار ورزشی آذربایجان غربی
ارومیه میزبان اردوی تیم ملی ایروبیک

 

رییس هیات ژیمناستیک با اشاره به تاریخ سازی تیم ژیمناستیک هنری کشورمان در مسابقات آسیایی اولان باتور مغولستان گفت: اردوی تیم ملی ایروبیک کشورمان جهت شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا دیروز در خوی به پایان رسید و از امروز در ارومیه برگزار می شود.

به گزارش نای قلم، نادر مدنی در گفتگویی اظهار کرد: تیم ژیمناستیک هنری کشورمان با 5 شرکت کننده در مسابقات قهرمانی آسیا در اولان باتور مغولستان شرکت کرد و برای اولین بار با کسب یک مدال نقره و یک مدال برنز به عنوان هفتم آسیا دست یافت.

وی گفت: سعیدرضا کیخا در بخش خرک حلقه مدال نقره و مهدی احمدکهنی در بخش دارحلقه مدال برنز را کسب کرد ضمن اینکه مهدی الفتی، ایمان خاموشی و محمدرضا خسرونژاد دیگر ورزشکاران کشورمان در این مسابقات بودند.

رییس هیات ژیمناستیک آذربایجان غربی افزود: اردوی تیم ملی ایروبیک نیز جهت شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا که آبان‌ماه برگزار خواهد شد از امروز در ارومیه به مدت 5 روز تا 9 تیرماه برگزار می شود.

وی افزود: اردوی تیم ایروبیک قبل از ارومیه بمدت 4 روز در شهرستان خوی طی روزهای یک تا 4 تیرماه با حضور امیرحسین محمدی از ارومیه، مهران حسنی از مشهد، علی سبحانی از استان البرز، امیرحسین علی خانی از اراک، محمدرضا نبی پور و محمدامین باقری از قزوین به سرمربیگری محمدخلیلی برگزار شد.

*دختر اسکواش‌باز آذربایجان‌غربی طلای مسابقات بین المللی یزد را کسب کرد

باران روحانی ورزشکار نونهال استان با کسب مدال طلای مسابقات بین المللی جونیور یزد بر سکوی قهرمانی این رقابت ها جای گرفت.

به گزارش نای قلم، اکرم مهدی زاده در گفتگویی گفت: این دختر نونهال اسکواش باز در فینال مسابقات بین المللی اسکواش یزد جونیور و در رده زیر ۹ سال کشور با پیروزی مقابل آنیتا دهستانی از البرز به مقام قهرمانی رسید.

وی بیان کرد: این رقابت‌ها از ۳۱ خرداد تا سوم تیر سال جاری در سالن بین‌المللی کوثر صفاییه یزد برگزار شد و سوین پورایراندوست، زهرا علی اکبری و باران روحانی سه اسکواش باز استان در این رقابت ها بودند.

رییس هیات اسکواش آذربایجان غربی گفت: این پیکارها با حضور ۲۵۰ ورزشکار زیر نظر فدراسیون در ۶ رده سنی زیر ۹، ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷ و ۱۹ سال پسران و دختران برگزار شد.

مهدی زاده افزود: این سه اسکواش باز استان سابقه حضور در اردوهای تیم ملی را دارند و این بار نیز برای کسب تجربه بیشتر عازم رقابت‌های بین‌المللی یزد شدند.

وی با اشاره به اینکه در مجموع حدود ۳۰۰ مسابقه در طول این مسابقات انجام شد، افزود: اسکواش بازان شرکت کننده در این رقابت‌ها دارای رنکینگ جهانی می‌شوند.

وی اضافه کرد: در بخش تیمی مسابقات اسکواش دختران تیم یزد بر سکوی قهرمانی ایستاد و تیم های اراک و اصفهان به ترتیب در مکان های دوم و سوم قرار گرفتند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا