اخبار
کد خبر : 7972 ۱۳۹۸/۰۴/۰۴   ۲۱:۲۱:۵۰

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی:
اخذ وجه از اولیا در هنگام ثبت نام در مدارس ممنوع است

 

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: هیچگونه وجهی از اولیا اخذ نمی شود.

به گزارش نای قلم، میرصادق جامعی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همه مدارک مورد نیاز برای ثبت نام به مدارس اعلام شده و به غیر از پول کتاب و بیمه هیچگونه وجهی از اولیا اخذ نمی شود.

وی با اشاره به اینکه ثبت نام پایه اول از 18خرداد ماه آغاز شده افزود: همکاران از آغاز ثبت نام در مدارس حضور یافته و بازرسی های لازم انجام شده است و تا مهرماه این روند نظارتی ادامه خواهد داشت.

جامعی با بیان اینکه در دوهفته گذشته پایه های ورودی ثبت نام شدند و اولویت با دانش آموزان داخل کروکی است ادامه داد: در مدارس مرزی که بین ناحیه یک و 2 هستند و دارای تراکم بالا هستند نیز هماهنگی های لازم برای کاهش دغدغه اولیا در ثبت نام انجم شده است و ثبت نام کاملا در آرامش در حال انجام اشت.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی به اولیا توصیه کرد که دانش آموزان خود را در مدارس نزدیک منزل و داخل کروکی ثبت نام کنند تا رفت و آمد برای دانش آموزان سهل و آسان باشد و مسیر دور نباید برای فرزندان تحمیل شود.

جامعی با تاکید براینکه دانش آموزان داخل کروکی قطعا ثبت نام می شوند اظهار کرد: حضور اولیا در ثبت نام الزامی است و لازم است تا فرم اطلاعات برای پایه اول تکمیل شود و اولیا ملزم به ارائه مدارک لازم هستند.

وی تصریح کرد: دوره های توانمندسازی معلمان نیز با اولویت پایه اول در استان آغاز شده است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا