Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 7968 ۱۳۹۸/۰۴/۰۳   ۲۱:۵۳:۰۸

مشاور شهردار ارومیه در امور بانوان:
گرمخانه زنان در ارومیه راه اندازی می شود

 

مشاور شهردار ارومیه در امور بانوان گفت: گرمخانه زنان با هدف حمایت از زنان آسیب دیده در ارومیه راه اندازی می شود.

به گزارش نای قلم، بهناز یارمحمدی در گفتگویی بیان کرد: ایجاد گرمخانه برای زنان آسیب دیده جزو اولویت هاست که با انجام اقداماتی نسبت به راه اندازی در آینده نزدیک اقدام می شود.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری ارومیه به توانمند سازی بانوان شهروند نگاه ویژه می شود، اضافه کرد: امسال به توانمندسازی بانوان شهروند ارومیه در قالب برگزاری کارگاه ها و دوره های آموزشی نگاه ویژه می شود.

یارمحمدی افزود: توانمندی بانوان از نظر ارتقاء فکری و آموزش مهارت هایی برای زندگی بهتر و پرورش کارآفرین خلاق از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی گفت: مدیریت شهری اجرای زیرساخت‌های لازم برای تحقق پارک بانوان در مناطق مختلف را در افق بلند مدت در دستور کار قرار داده است.

مدیر فرهنگسرای بانوان امام خمینی (ره) شهرداری ارومیه در ادامه با بیان اینکه مدیریت شهری ارومیه به توسعه ورزش های همگانی زنان شهروند با ایجاد زیر ساخت ها نیز نگاه ویژه دارد، بیان کرد: توسعه ست های ورزشی در پارک ها، برگزاری کلاس های آمادگی جسمانی و انجام ورزش صبحگاهی بصورت رایگان را از جمله برنامه ها جهت توسعه ورزش همگانی در بین زنان شهروند است.

وی با بیان اینکه ورزش همگانی برسلامت جسمی، روحی، اجتماعی بانوان تاثیر مثبت داشته و محرکی مناسب برای ترغیب به ورزش است، بیان کرد: احساس مفید بودن در زندگی، افزایش اعتماد به نفس، کاهش استرس و جلوگیری از وقوع افسردگی از فواید ورزش در بین زنان است .

مشاور شهردار ارومیه در امور بانوان ابراز کرد: ورزش به عنوان یک راه بازگشا می تواند تنش ها را از افراد دور نگه دارد، ورزش بانوان علاوه بر رفع مشکلات جسمی در بهبود وضعیت روحی نیز موثر است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا