Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 796 ۱۳۹۴/۰۷/۲۰   

اوایل آبان اولین هواپیما در فرودگاه ماکو به زمین مي‌نشيند

* مراحل احداث برج مراقبت و ترمینال فرودگاه به سرعت در حال انجام است

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماكو، دهه اول آبان ماه را زمان انجام پرواز آزمایشی در فرودگاه ماکو اعلام کرد.

به گزارش ناي قلم، حسين فروزان در گفت‌وگويي اظهار كرد: اگر بخواهیم این منطقه را مانند یک منطقه آزاد پیشرفته توسعه بدهیم باید فرودگاه ماکو را راه اندازی بکنیم و توسعه صنعت گردشگری هم با این عمل رونق خواهد گرفت.

وي افزود: با تکمیل عملیات احداث باند فرودگاه ماکو هم اکنون پیشرفت قابل توجهی در عملیات احداث فرودگاه ماکو صورت گرفته که بر این اساس در دهه اول آبان ماه نخستین هواپیما به صورت آزمایشی در این فرودگاه به زمین خواهد نشست.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماكو، ادامه داد: هم اکنون مراحل احداث برج مراقبت و ترمینال فرودگاه نیز به سرعت در حال انجام است و با خریداری تجهیزات مورد نیاز فرودگاه به زودی شاهد برقراری پروازهای روزانه از این فرودگاه خواهیم بود.

فروزان راه اندازی این فرودگاه را گام مهمی در جهت توسعه منطقه آزاد ماکو برشمرد و تصریح کرد: تامین زیر ساخت‌های ارتباطی در منطقه آزاد ماکو می‌تواند توسعه‌ی همه جانبه و به ویژه تسهیل مراودات تجاری و حضور سرمایه گذاران را در منطقه در برداشته باشد.

وی گفت : منطقه سازمان منطقه آزاد ماکو از مشارکت شرکت‌های سرمایه گذاری برای خریداری و تامین هواپیماهای مورد نیاز فرودگاه استقبال می‌کند.

انتهاي پيام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا