Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 7956 ۱۳۹۸/۰۴/۰۲   ۲۲:۳۱:۰۷

معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی خبر داد؛
تخصیص بیش از 47 میلیارد ریال اعتبار برای طرح های مرتعداری استان

 

معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی گفت: بیش از 47 میلیارد ریال امسال برای طرح های مرتعداری در حوزه های آبخیز آذربایجان غربی از محل صندوق توسعه ملی اختصاص یافته است.

به گزارش نای قلم، سيدنبي قائمی در گفتگویی اظهار کرد: مساحت مراتع استان دو میلیون و 600 هزار هکتار است که با این اعتبار می توانیم طرح های مرتعداری را با همکاری مجریان و بهره برداران به اجرا در بیاوریم.

وی تصریح کرد: عملیات بذرپاشی، قرق، کپه کاری و حفاظت، از مهمترین عناوین طرح های مرتعداری است که با تخصیص این اعتبارات فرآیند اصلاح و احیاء در مراتع استان کما فی السابق ادامه خواهد داشت.

به گفته قائمی اعتبارات بخش مرتع امسال نسبت به سال گذشته افزایش دو برابری دارد که این امر گام مهمی را در احیای عرصه های ملی خواهد داشت.

معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: اجرای طرح های مرتعداری با مشارکت مجریان و بهره برداران عرصه های ملی انجام می شود که مشارکت مهمترین اصل در اجرای پروژه ها است.

وی اظهار امیدواری کرد این رویکرد همچنان تداوم داشته باشد تا شاهد پویایی هر چه بیشتر عرصه های ملی باشیم.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا