اخبار
کد خبر : 7952 ۱۳۹۸/۰۴/۰۲   ۲۱:۲۱:۴۵

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌ غربی:
رسانه ها به دنبال امیدآفرینی در جامعه باشند

 

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌ غربی گفت: دشمن به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم است كه در این زمینه رسانه نقش مهمی در امیدآفرینی در جامعه دارند.

به گزارش نای قلم، سردار حبیب شهسواری در دومین نشست «بسیج و رسانه» با محوریت بررسی نقش عملکرد رسانه‌ها در گام دوم انقلاب که با حضور مدیران، سردبیران و خبرنگاران رسانه‌های مکتوب و مجازی در محل سپاه شهداء برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در تمام ابعاد فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و نظامی هستند و در مقابل این موضع گیری نیروهای ارزشی و انقلابی همواره به دنبال ایجاد امید، رشد، بالندگی، روحیه ایستادگی و مقاومت در برابر مشکلات هستند و ثمرات این تلاش ها در گام اول انقلاب کاملا مشهود است.

وی با بیان اینکه یکی از این مبرزترین و اثرگذارترین نقش آفرینی های رسانه ها دوران دفاع مقدس است، افزود: در عرصه رسانه گام های خوبی برداشته شده و مسیرهای رفته ای طی شده است که مسیرهای خوب و ارزشمندی بوده است اما مسیرها و گام های برنداشته نشده و راه های طی طریق نشده ای نیز وجود دارد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌ غربی اضافه کرد: ما امروز اقیانوس و دریای عظیمی از تلاش رزمندگانی که یا به تصویر کشیده شده یا نگاشته شده را در اختیار نسل جدید قرار داده ایم و آیینه تمام نمای عملکرد رسانه را در دفاع مقدس و عرصه های مختلف انقلاب اسلامی می توانیم ببینیم.

وی در عین حال ادامه داد: اما از یک نقطه نباید دقت کنیم و آن اینکه نتوانستیم در تراز انقلاب اسلامی رسانه ای را ایجاد، هدایت و راهبری کنیم و در گام دوم باید به دنبال آن باشیم.

شهسواری ادامه داد: ما وامدار و مسوول خون شهدا، جانبازان، پیشکسوتان، رزمندگان و دلاورمردان کشور و استان هستیم و باید پیام رسان نسل ماندگار و ارزشمند جامعه باشیم چه بسا رسانه ها را به آن مسیر هدایت کنیم.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، خاطرنشان کرد: آیات الهی، تجربه انقلاب اسلامی و زندگی همه ما گویا و روشنگر این مهم است که انسان همواره از سختی ها به رفاه و راحتی می رسد لذا با همدلی و همراهی عموم مردم می توانیم به امنیت و اقتصاد پویا دست یابیم.

 وی با اشاره به اینکه وظیفه سپاه صیانت و دفاع از انقلاب اسلامی است و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم، اظهار کرد: در حوزه رسانه نیز با همفکری و هم‌اندیشی با اصحاب رسانه در تلاش برای رسیدن به الگوی ایده‌آل رسانه‌ای مدنظر رهبر انقلاب در گام دوم هستیم.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا