Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 7951 ۱۳۹۸/۰۴/۰۲   ۲۱:۱۶:۵۶

رئیس شورای قشر بسیج رسانه آذربایجان غربی تاکید کرد؛
گام دوم انقلاب؛ منشوری برای ‌خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی‌

 

رئیس شورای قشر بسیج رسانه آذربایجان غربی گفت: گام دوم انقلاب به مثابه منشوری برای دومین مرحله‌ ‌خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی‌ است.

به گزارش نای قلم، یوسف حقدوست در دومین نشست «بسیج و رسانه» با محوریت بررسی نقش عملکرد رسانه‌ها در گام دوم انقلاب که با حضور مدیران، سردبیران و خبرنگاران رسانه‌های مکتوب و مجازی در محل سپاه شهداء برگزار شد، اظهار کرد: تحقق گام دوم انقلاب مستلزم اقدامات اساسی در بین تمام آحاد ملت به ویژه جوانان است.

وی با اشاره به فرازهایی از بیانات مقام معظم رهبری، افزود: مقام معظم رهبری، مطبوعات را یک پدیده ضروری، لازم و اجتناب‌ناپذیر برای هر جامعه دانسته و سه وظیفه نقد و نظارت، اطلاع‌رسانی صادقانه و شفاف و طرح و تبادل آرا و افکار در جامعه را برای رسانه‌ها قائل شده‌اند.

رئیس شورای قشر بسیج رسانه آذربایجان غربی ادامه داد: رسانه ها در استان آذربایجان غربی در عرصه های مختلف و به تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری در حد و توان خود در نقد و نظارت منصفانه علی رغم نقدناپذیری برخی مدیران اقدامات خوبی انجام داده اند و در اطلاع رسانی شفاف و صادقانه در بخش های مختلف همچنین در تعامل با ادارات و نهادها نشان دادند دارای ظرفیت خوبی هستند.

حقدوست بيانيه گام دوم انقلاب را چراغ راه آيندگان دانست و افزود: در هفت بند گام دوم انقلاب که شامل "علم و پژوهش"، "معنویت و اخلاق"، "اقتصاد"، "عدالت و مبارزه با فساد"، "استقلال و آزادی"، "عزت ملی" و "سبک زندگی" است، نقش و ماموریت اصحاب رسانه در عملیاتی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری بسیار حائز اهمیت است.

وی تصریح کرد: تیزهوشی و ذکاوت متولیان رسانه ای در قرار دادن مطالبات مقام معظم رهبری در فراخوان اولین جشنواره رسانه ای ابوذر در سال قبل حاکی از همسویی و همدلی اصحاب رسانه با مطالبات رهبری است.

رئیس شورای قشر بسیج رسانه آذربایجان غربی اظهار امیدواری کرد این جلسات بستری برای تبادل آرا و رفع موانع و مشکلات اصحاب رسانه باشد و با اتحاد، همدلی و هم افزایی برای تحقق تک تک بندهای گام دوم انقلاب گام های ارزشمندی برداریم.

حمایت از رسانه های چاپی و ارائه راهکارهای مناسب برای حمایت از رسانه ها برای تبیین گام دوم انقلاب از مباحث مورد تاکید مدیران رسانه ای آذربایجان غربی در این جلسه بود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا