اخبار
کد خبر : 7948 ۱۳۹۸/۰۴/۰۲   ۲۱:۱۱:۳۶

رئیس گروه رسانه اداره کل فرهنگی و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی:
رسانه ها محتوای گام دوم انقلاب را تبیین و تشریح کنند

 

رئیس گروه رسانه اداره کل فرهنگی و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: رسانه ها در ارتباط با مردم و جامعه هستند لذا محتوای گام دوم را باید در بین آحاد مردم تبیین و تشریح کنند.

به گزارش نای قلم، امید سیاح در دومین نشست «بسیج و رسانه» با محوریت بررسی نقش عملکرد رسانه‌ها در گام دوم انقلاب که با حضور مدیران، سردبیران و خبرنگاران رسانه‌های مکتوب و مجازی در محل سپاه شهداء برگزار شد، اظهار کرد: بیانیه گام دوم انقلاب یک چشم انداز است و مردم باید بدانند مطالبات مقام معظم رهبری چیست، چه باید بکنند و به چه شکلی در راستای تحقق آن گام بردارند و این وظیفه رسانه هاست.

وی تصریح کرد: با توجه به تاثیرگذاری رسانه‌ها باید برای محقق شدن اهداف بیانیه گام دوم انقلاب از ظرفیت رسانه‌ها استفاده کرد.

سیاح خاطرنشان کرد: نقش رسانه‌ها نقش نظارتی بوده و باید بر عملکرد مسئولان نظارت داشته و مطالبه گر باشند.

وی اضافه کرد: اگر مسوولی در مسیر تحقق گام دوم انقلاب فعالیت نکند رسانه ها وظیفه دارند این خطا و کم کاری را منتشر کنند تا هم مردم بدانند و هم مسئوول مربوطه خطای خود را اصلاح کند.

رئیس گروه رسانه اداره کل فرهنگی و ارشاد اسلامی استان ادامه داد: در شرایطی که دشمنان ایران اسلامی کانون حملات خود را متوجه کشورمان کرده‌اند و از انواع روش‌های جنگ نرم در حوزه‌های گوناگون بهره می برند، رسانه های داخلی باید بتوانند در این کارزار مقابله کنند و حرفی برای گفتن داشته باشند.

سیاح خاطرنشان کرد: اگر رسانه ها بتوانند این سه نقش را به خوبی ایفا کنند بزرگترین خدمت را به نظام و جامعه کرده است.

وی در ادامه سخنان خود گفت: حمایت از رسانه ها با توجه به وضعیت اقتصادی کشور مطلوب نیست.

رئیس گروه رسانه اداره کل فرهنگی و ارشاد اسلامی استان تاکید کرد: رسانه ها بنگاه اقتصادی نیستند که خود درآمد داشته باشند لذا نیازمند حمایت های استانی هستند و تمام دستگاه های اجرایی باید در این زمینه اقدام کنند.

حمایت از رسانه های چاپی و ارائه راهکارهای مناسب برای حمایت از رسانه ها برای تبیین گام دوم انقلاب از مباحث مورد تاکید مدیران رسانه ای آذربایجان غربی در این جلسه بود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا