اخبار
کد خبر : 7922 ۱۳۹۸/۰۳/۲۷   ۱۹:۳۵:۴۱

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی مطرح کرد؛
بدهی های معوق بانکی؛ عمده مشکلات واحدهای تولیدی استان

 

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: عمده مشکلات واحدهای تولیدی، صنعتی و معدنی کمبود سرمایه در گردش واحدها و بدهی های معوق بانکی است.

به گزارش نای قلم محمد دهقان در گفتگویی اظهار کرد: در آذربایجان غربی تاکنون 187 واحد صنعتی و معدنی از طریق کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و اشتغال فراگیر به چرخه تولید باز گشتند.

وی افزود: در استان تعداد 2 هزار و 317 واحد دارای پروانه بهره برداری موجود هست و تعداد یک هزار و 415 واحد فعال و نیمه فعال در استان وجود دارد.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی اضافه کرد: از کل واحدهای تولیدی صنعتی استان 902 واحد راکد بوداند که با تلاش های انجام شده تعداد187 واحد صنعتی و معدنی راکد به چرخه تولید باز گشتند.

دهقان همچنین اظهار کرد: در ادامه فعال سازی واحدهای راکد در سال جاری احیای 54 واحد در اولویت برنامه های سازمان صنعت، معدن و تجارت قرار دارد.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی بیان کرد: در راستای تحقق بخشیدن به شعار سال و منویات مقام معظم رهبری برای رونق تولید بازسازی و فعال سازی 55 واحد نیمه فعال نیز در سال جاری صورت خواهد گرفت تا این واحدها بتوانند با حداکثر ظرفیت به تولید خود ادامه دهند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا