اخبار
کد خبر : 7920 ۱۳۹۸/۰۳/۲۷   ۱۹:۳۵:۴۱

نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس:
مردم بهترین ارزیابی‌کننده اقدامات مسئولان هستند

 

نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب درمجلس شورای اسلامی، گفت: آنچه مسلم است مردم بهترین ارزیابی‌کننده اقدامات مسئولان هستند، ضمن اینکه ولی نعمت ما هستند و تا آنها نباشند، نمی‌توانیم وزیر، نماینده و ...باشیم.

به گزارش نای قلم، همایون هاشمی در گفتگویی اظهار کرد: اگر مردم انتقادی را به حوزه‌ای وارد می‌دانند نباید مسئولان با بیان دو پهلو و مبهم درصدد تخریب باشند، ضمن اینکه اگر مسئول یا صاحب سندیکایی، تولیدکنندگان یا مصرف‌کنندگان اظهارنظری می‌کنند باید مسئولان با طیب خاطر بشنوند و چنانچه نیاز به اصلاح بخشی از امور وجود دارد، برای رفع مشکل ایجادشده تلاش کنند.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس با انتقاد از واکنش منفی مسئولان نسبت به انتقادات مطرح شده در حوزه دارو تاکید کرد که تعدادی از داروها از کیفیت پایینی برخوردار هستند و می‌طلبد که نظارت مستمری بر این بخش وجود داشته باشد.

هاشمی تاکید کرد: مسئولان نباید تمام اظهارنظرها را حمل بر آسیب بدانند و باید به این باور برسند که مردم از روی دلسوزی انتقاد می‌کنند و این حق را دارند که به عنوان مصرف‌کننده اظهارنظر کنند، ضمن اینکه دیدگاه همه نیز سیاسی و در جهت تخریب نیست.

این نماینده مردم در مجلس دهم، خاطرنشان کرد: بی‌تردید کیفیت برخی داروهای تولید داخلی بسیار بالا بوده، اما متاسفانه تعدادی از داروها نیز از کیفیت پایینی برخوردار هستند و می‌طلبد که نظارت مستمری بر این بخش وجود داشته باشد، ضمن اینکه این امر قابل قبولی نیست که مسئولان در این مورد اظهارنظرهای غیرعلمی داشته باشند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، یادآورشد: ما در یک فضای تفاهمی اظهارنظر می‌کنیم، ضمن اینکه هر کدام از مسئولان مربوطه باید بر مبنای وظیفه‌ای که برعهده دارند، اقدامات لازم را در جهت اصلاح امور در تمام حوزه‌ها و در جهت تحقق مطالبات عمومی انجام دهند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا