Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 7915 ۱۳۹۸/۰۳/۲۷   ۰۹:۵۳:۱۸

در آستانه ورود به پیک مصرف برق صورت گرفت؛
تجهیز شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه به سیستم مدیریت هوشمند انرژی

 

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه به مدیریت مصرف انرژی در بخشهای مختلف مصرف تاکید کرد و گفت: همه روسای نواحی و انبارهای نفت در شهرستان ها ملزم هستند در مصرف برق، گاز و آب صرفه جویی کنند و باید در مقایسه با سال قبل روند کاهشی داشته باشند.

به گزارش نای قلم، احمد مجرد در گفتگویی اظهار کرد: تمام مراحل طراحی و اجرای سیستم مدیریت هوشمند انرژی ساختمان و تاسیسات توسط مهندسان همین منطقه انجام شده و در مجموع صرفه جویی قابل ملاحظه ای در بخش های مختلف مصرف انرژی اعم از برق، آب و گاز در مقایسه با مدت مشابه سال قبل داشته ایم.

وی افزود: سیستم مدیریت هوشمند انرژی در حال حاضر، سیستم تامین روشنایی و سیستم تامین گرمایش و سرمایش و تهویه مطبوع را در کنترل خود قرار داده و هرگونه تغییر در آن توسط کارکنان امکان پذیر نبوده و به صورت متمرکز از طریق نرم افزارهای تحت اختیار خدمات مهندسی شرکت انجام می شود.

مجرد گفت: تمام سیستم های حرارتی ادارات تابعه و انبارهای نفت منطقه در شهرستان ها به سیستم هوشمند مدیریت مصرف تجهیز شده و کنترل آنها بصورت متمرکز از مرکز استان انجام می گیرد.

این مقام مسئول اضافه کرد: آب گرم بهداشتی تمام ساختمان های اداری و تاسیسات نفتی از طریق انرژی های تجدیدپذیر و بدون مصرف برق و یا گاز و از طریق نصب آبگرمکن های خورشیدی تامین می شود و در طول سال بالغ بر 10 ماه از سال سیستم حرارتی موتورخانه ها برای تامین آب گرم بهداشتی خاموش است.

مجرد خاطرنشان کرد: استفاده درست و به جا از انرژی، نه تنها متضمن استمرار حیات و توسعه پایدار جامعه است بلکه منجر به بقای انرژی برای همگان و نسل های آتی و مانعی برای تولید و گسترش آلودگی های زیست محیطی ناشی از مصرف نادرست انرژی خواهد بود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا