Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 7892 ۱۳۹۸/۰۳/۲۳   ۱۹:۴۷:۰۲

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی خبر داد؛
بازگشت به چرخه تولید 45 واحد راکد در استان

 

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی گفت: با بررسی ها و پیگیری های انجام شده در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، تا کنون موانع و مشکلات 45 واحد راکد و مشکل دار رفع و به چرخه تولید بازگردانده شدند.

به گزارش نای قلم، محمد دهقان در گفتگویی اظهار کرد: سال گذشته مبلغ 2 هزار و 62 میلیارد ریال تسهیلات برای 143 واحد توسط کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید پرداخت شد.

وی افزود: با اقدامات صورت گرفته برای رفع موانع واحدهای تولیدی صنعتی استان تعداد سه هزار و 535 موقعیت شغلی ایجاد و یا حفظ شد.

دهقان در خصوص اقدامات این کارگروه در دوماهه امسال عنوان کرد: در 2 ماهه اول امسال مبلغ 223 میلیارد ریال برای رفع مشکلات 9 واحد صنعتی تولیدی برای حفظ یا ایجاد تعداد 164 موقعیت شغلی پرداخت شده است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تصریح کرد: هم اکنون در استان تعداد 2 هزار و 336 واحد صنعتی با حجم سرمایه گذاری 55 هزار و 413 میلیارد ریال و با ایجاد 59 هزار و 671 فرصت شغلی پایدار در حال فعالیت هستند.

دهقان در خصوص طرح های در دست اقدام استان نیز بیان کرد: تعداد یک هزار و 405 طرح صنعتی با حجم سرمایه گذاری 111 هزار و 366 میلیارد ریال در حال اجرا هستند که با به بهره برداری رسیدن این طرح های صنعتی برای 39 هزار و 133 نفر اشتغال پایدار ایجاد می شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا