اخبار
کد خبر : 7890 ۱۳۹۸/۰۳/۲۳   ۱۹:۱۷:۱۶

در ارومیه؛
دومین جشنواره منطقه‌ای عکس خبری ویژه شمالغرب کشور برگزار می‌شود

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: دومین جشنواره‌ی منطقه‌ای عکس خبری ویژه استان های شمالغرب کشور در ارومیه برگزار می‌شود.

به گزارش نای قلم، حجت الاسلام والمسلمین ناصر خدایاری در گفتگویی اظهار کرد: این جشنواره با هدف ایجاد انگیزه و پویایی در میان عکاسان خبری و همچنین ارتقای سطح کیفی و کمی عکاسی خبری در میان رسانه های منطقه برگزار می‌شود.

وی شناسایی و معرفی ظرفیت های عکاسی خبری در شمالغرب کشور، ترغیب مدیران رسانه ها به استفاده هرچه بیشتر از عکس خبری در رسانه ها، استفاده از ابزار هنر در کمک به اطلاع رسانی و همچنین کمک به پرورش خلاقیت و رشد کمی و کیفی آثار فاخر عکاسی خبری را از جمله اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد.

به گفته‌ی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی، دومین جشنواره منطقه‌ای عکس خبری شمالغرب کشور در دو بخش «رونق تولید» در راستای تحقق شعار سال و هفته سوم و چهارم «لیگ جهانی والیبال 2019» با توجه به برگزاری آن در شهرهای ارومیه و اردبیل برگزار می‌شود.

مهلت ارسال آثار برای این جشنواره تا پایان تیر ماه سال جاری است و شرایط شرکت در جشنواره و جوایز آن در فراخوان اعلامی از سوی دبیرخانه جشنواره، منتشر می‌شود و عکاسان خبری شمالغرب کشور می‌توانند در این رویداد رسانه‌ایی شرکت کنند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا