اخبار
کد خبر : 7889 ۱۳۹۸/۰۳/۲۲   ۲۲:۳۴:۳۱

مدیر شعبه آذربایجان غربی شرکت آتیه سازان حافظ اعلام کرد؛
بیش از 230 هزار نفر تحت پوشش بیمه مکمل درمان شرکت آتیه سازان

 

مدیر شعبه آذربایجان غربی شرکت آتیه سازان حافظ گفت: در حال حاضر 230 هزار نفر در استان آذربایجان غربی تحت پوشش خدمات بیمه مکمل این شرکت هستند.

به گزارش نای قلم، مهدی ظریفی در گفتگوی خبری اظهار داشت: شرکت آتیه سازان حافظ وابسته به سازمان بیمه سلامت ایران از تاریخ 23 خرداد ماه سال 1380 بر اساس قانون بیمه همگانی خدمات درمانی و ساختار نظام رفاه و تامین اجتماعی با تصویب هیئت وزیران  و مجوز قانونی سازمان بیمه سلامت ایران، به منظور اجرایی کردن فصول 5 و 25 و نیز ماده 37 قانون برنامه چهارم توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کشور تاسیس و به عنوان بزرگترین شرکت تخصصی بیمه مکمل درمان آغاز بکار کرد .

 وی افزود: از مهمترین اهداف شرکت می توان به ارتقا و رشد سطح سلامت جامعه و کمک به اصلاح ساختار نظام سلامت از طریق گسترش خدمات درمانی، ارائه طرح های نوین بیمه ای و افزایش رضایتمندی بیمه گزاران خود اشاره کرد.

ظریفی در ادامه به اسامی بیمه گزاران طرف قرارداد با این شرکت نیز اشاره کرد و افزود: در حال حاضر ادارات و سازمان هایی از قبیل کارکنان شاغل وزارت آموزش و پرورش (در دو طرح الف و ب)، کارکنان شاغل و بازنشسته صندوق بازنشستگی کشوری، کارکنان شاغل و بازنشسته کانون بازنشستگان تامین اجتماعی، کارفرمایان موسسات و شرکت های حمل و نقل داخلی کالای کشور، کارکنان جهاد دانشگاهی، کارکنان سازمان بیمه سلامت ایران، شرکت شهرک های صنعتی استان طرف قرارداد بیمه مکمل درمان با این شرکت هستند که ارائه خدمت به بیمه شدگان محترم این ادارات و سازمان ها در سطح استان در دو شعبه اصلی ارومیه و همچنین 31 نماینده عادی، ویژه، دفاتر پیشخوان، کانون ها و ادارات تعاون وابسته به بیمه گزارها با متوسط یک هزار و 500 مراجعه کننده در روز انجام می پذیرد.

وی در خصوص میزان مراجعات بیمه شدگان در استان اظهار داشت: شرکت آتیه سازان حافظ شعبه آذربایجان غربی در راستای تکریم و رفاه حال بیمه شده ها با بیش از 200 مرکز و موسسه تشخیصی درمانی در سطح استان که شامل بیمارستان های دولتی و غیردولتی و خصوصی و خیریه، دی کیلینیک ها، آزمایشگاه ها و مراکز تصویربرداری، فیزیوتراپی، پزشکی هسته ای، داروخانه، دندانپزشکی و رادیوتراپی هستند، طرف قرارداد بوده و خدمات خود را با صدور معرفی نامه آنلاین بدون نیازمندی مراجعت به شرکت در مراکز ارائه می کنند به نحوی که میانگین این مراجعات در ماه به 39 هزار مراجعه می رسد .

مدیر شعبه استانی شرکت آتیه سازان حافظ در خصوص بیماران خاص تحت پوشش این شرکت نیز گفت: این شعبه حدود سه هزار بیمار خاص و صعب العلاج تحت پوشش خود دارد که شامل بیماران تالاسمی، هموفیلی، دیالیزی و سرطانی و ... است، این شرکت هزینه های درمانی این بیماران را اعم از شیمی درمانی، رادیوتراپی و ...  بر اساس مفاد قراردادها با اولویت پذیرش و پرداخت می کند.

ظریفی در پایان سامانه جدیدی را از این شرکت معرفی کرد و گفت: از جمله مزایا و توانمندی های شرکت آتیه سازان حافظ می توان به داشتن سامانه یکپارچه جامع درمان الکترونیک اشاره کرد که امکان دسترسی بیمه گزاران و بیمه شدگان را به پایگاه اطلاعات شرکت بیمه گر فراهم ساخته است.

وی ادامه داد: صدور معرفی نامه آنلاین، ارسال پیامک و صدور نامه الکترونیکی برای کاربران مختلف بر اساس نوع کاربران از امکانات این سامانه است .

ظریفی طرح بیمه انفرادی را از جمله طرح های آتی این شرکت معرفی کرد که با هدف تحت پوشش قرار دادن آحاد مردم ایران و افزایش خدمات تحت پوشش درمان در آینده ای بسیار نزدیک اجرایی می شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا