اخبار
کد خبر : 7882 ۱۳۹۸/۰۳/۲۲   ۱۲:۰۲:۱۴

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌ غربی:
توجه به اقتصاد دانش‌بنیان به ارتباط صنعت با دانشگاه جامه عمل پوشاند

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌ غربی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی توجه به اقتصاد دانش‌بنیان و سراهای نوآوری و فناوری، مراکز رشد و تجاری‌سازی منابع به ارتباط صنعت با دانشگاه را جامه عمل پوشاند.

به گزارش نای قلم، محمود پوریوسف در گفتگویی اظهار کرد: این در حالیست که پیش از این ارتباط دانشگاه با صنعت فقط در حد شعار بود.

وی در مورد فعالیت‌های علمی در دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: جلوگیری از فرار مغزها و ایجاد بستر و زیرساخت‌های مناسب برای انجام امور تحقیقاتی و پژوهشی با جذب نخبگان در این دانشگاه سهم بسزایی در توسعه علمی کشور ایفا کرده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌ غربی اضافه کرد: تحولات اساسی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی، مولد حرکت جوانان در راستای اهداف نظام اسلامی است.

وی اظهار کرد: در دوره جدید مدیریت این دانشگاه، تحولات فرهنگی و مأموریت محوله از سوی رهبری معظم انقلاب برای استفاده مدیران دانشگاه از جوانان مؤمن و متعهد، سبب حرکت جوانان در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده که یکی از مهم‌ترین دستاوردهای ۳۷ ساله این دانشگاه است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه با بیان تأکید فراوان مقام معظم رهبری درباره توجه ویژه به مسائل فرهنگی در کنار فعالیت‌های پژوهشی و آموزشی عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌غربی تمام توان خود را در راستای دست‌یابی به منویات رهبری به کار گرفته و در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.

وی با اشاره به اینکه نباید به موفقیت‌های کسب شده در شرایط حاضر بسنده کرد، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی مولود انقلاب اسلامی بوده و باید بیش از پیش در راستای کسب موفقیت‌های بیشتر گام بردارد که این مهم، در برنامه‌ریزی‌های دانشگاه به ساختار مدیریتی جدید برای افق پیش روی دانشگاه مورد توجه ویژه قرار دارد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا